گفت‌وگو|

نوری: خیانتی که فتحی به استقلال کرد هیچ کس نکرد!/ پرسپولیس با پنالتی اشتباه و سپاهان با گل‌ مشکوک برنده شدند

1:28 - 13 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۵۵۹۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
نوری: خیانتی که فتحی به استقلال کرد هیچ کس نکرد!/ پرسپولیس با پنالتی اشتباه و سپاهان با گل‌ مشکوک برنده شدند
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: زمان مدیرعاملی فتحی، حداکثر قرارداد استراماچونی ۵ میلیارد بود، اما چرا آن زمان طلبش را پرداخت نکردند که الان باید ۱۰۰ میلیارد باید بدهند؟

محمد نوری در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال استقلال در هفته بیست‌و‌چهارم لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: باوجود حواشی که در خصوص عدم پرداخت مطالبات استراماچونی و حذف از لیگ قهرمانان، قبل از دیدار با ذوب‌آهن پیش آمده بود، بازیکنان باز هم تعصب به خرج دادند و قدرتمندانه ۳‌ امتیاز دیگر را گرفتند. حتی کادرفنی تیم فوتبال ذوب آهن بعد از بازی در کنفرانس خبری اعلام کردند که پیروزی حق استقلال بود. ذوب‌آهن در کار‌های تدافعی خیلی خوب است و سخت می‌شود به آن‌ها گل زد، اما استقلال با شایستگی با نتیجه ۲ برصفر به پیروزی رسید.

وی با اشاره به اینکه تا هفته آخر باید برای مشخص شدن قهرمان صبر کرد، عنوان کرد: امتیازات ۳ تیم سپاهان، استقلال و پرسپولیس در صدر جدول بسیار نزدیک و حساس است و قطعاً بازی‌های فشرده‌ای را در هفته‌های باقی مانده شاهد خواهیم بود. هیچ تیمی دوست ندارد که به راحتی از کورس قهرمانی عقب بماند.  

*شرایط فنی استقلال در هفته‌های اخیر از پرسپولیس و سپاهان خیلی بهتر بوده

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که این تیم چقدر شانس برای قهرمانی دارد، گفت: هم اکنون شرایط فنی استقلال بسیار عالی است، بازیکنان آمادگی خوبی دارند و هفته‌ها روند رو به رشد خود را حفظ کرده‌اند و حقشان تکرار قهرمانی در لیگ برتر است. شرایط استقلال در هفته‌های اخیر نسبت به پرسپولیس و سپاهان خیلی بهتر بوده. حق پرسپولیس در بازی با مس رفسنجان پیروزی نبود و با یک پنالتی اشتباه برنده شدند. سپاهان هم در ورزشگاه نقش جهان اصفهان با یک گل مشکوک از سد صنعت نفت آبادان گذشت.

کارشناس فوتبال در مورد دیدار‌ هفته بیست و پنجم استقلال در لیگ برتر مقابل آلومینیوم اراک تاکید کرد: استقلال ۱۸ فروردین ماه در اراک به مصاف آلومینیومی که تلفیق جوانی و تجربه است، خواهد رفت. این تیم بسیار پرمهره و تاکتیکی است که بازی‌های خوبی را انجام داده و شکست دادنش در ورزشگاه خانگی‌شان سخت است.

*پول مردم را مثل آب خوردن به باد دادند

نوری در خصوص علت حذف تیم فوتبال استقلال از لیگ قهرمانان آسیا، تصریح کرد: بدهی‌های که از سال‌های گذشته پرداخت نشده و مدیران قبلی که آمدند این بدهی‌های را به بار آوردند، دلیل اصلی این اتفاق بود. این بدهی‌ها برای فوتبال ایران خیلی ناخوشایند است و به ضرر فوتبال‌مان تمام می‌شود. این شکایت‌ها کم هم نیست و پشت سر هم فیفا به باشگاه استقلال نامه می‌دهد که مطالبات را باید پرداخت کنند. هیچ کس هم نیست که از این مدیران قبلی بپرسد که این همه پولی که به باشگاه می‌آید را چطور خرج کردید؟ زمان مدیرعاملی فتحی، حداکثر قرارداد استراماچونی حدود ۵ میلیارد تومان بود چرا آن زمان طلبش را پرداخت نکردند که الان باید ۱۰۰ میلیارد تومان باید بدهند. خیانتی که این فرد به استقلال کرد هیچ کس نکرد!

وی ادامه داد: اگر اتفاقات گذشته را نگاه کنید، قربان‌زاده رئیس خصوصی‌سازی برای استقلال حاشیه سازی کرد و اعلام کرد که آقای فلانی، ۷۰۰ میلیارد تومان از حساب خرید سهام توسط مردم برداشت کرده است. باید سازمان خصوصی‌سازی مجوز می‌داده که شخصی این پول را بردارد! چرا همان موقع که پول را برداشت کردند، به مردم اطلاع رسانی نکردید؟ آنهم سهامی که مردم فرش زیر پای‌شان را فروختند تا سهام تیم محبوبشان را بخرند مثل آب خوردن به باد دادند.

*ساپینتو با این کارش معرفت به خرج داد

نوری در پایان در مورد تحمل و صبر ساپینتو و ادامه همکاری با استقلال با وجود تعویق چندین ماهه حقوقش خاطرنشان کرد: ساپینتو هنوز پول نگرفته و با این کارش معرفت به خرج داده است. با اینکه او در صحبت‌هایش از این موضوع انتقاد کرد، اما همچنان قدرتمندانه برای قهرمانی تیم فوتبال استقلال در لیگ برتر و جام حذفی می‌جنگد. باید ممنون ساپینتو باشیم و از او خواهش می‌کنیم که در این وضعیت بد مالی استقلال باز هم تحمل کند و مدیران استقلال هم تلاش کنند که مطالبات این مربی که برای استقلال زحمت می‌کشد را زودتر پرداخت کنند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *