رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

محمدی: واقعاً نمی‌دانم در فدراسیون چه خبر است؟/ هزینه قهرمانی سپاهان را ما دادیم

13:50 - 12 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۵۵۸۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
محمدی: واقعاً نمی‌دانم در فدراسیون چه خبر است؟/ هزینه قهرمانی سپاهان را ما دادیم
عضو هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: هرچقدر هم برای برگزاری جلسه رسیدگی پیگیری می‌کنیم به در بسته می‌خوریم.

خبرگزاری میزان - روح‌الله محمدی در اعتراض به عدم رسیدگی شکایت باشگاه صنعت نفت در پرونده شکایت از باشگاه نفت مسجد سلیمان، اظهاراتی داشت که آن را در زیر می‌خوانید:

*۲۵ بهمن با نفت مسجد سلیمان بازی داشتیم و فردای بازی شکایتی از این باشگاه با تمامی مستندات لازم برای کمیته انضباطی فرستادیم. بیشتر از ۴۰ روز می‌گذرد، ولی کمیته انضباطی در چنین مسئله مهمی که می‌تواند در سرنوشت تیم‌ها تاثیر گذار باشد تا امروز نه تنها رسیدگی نکرده بلکه هیچ واکنشی نفیا یا اثباتا نداشته است.

*هرچقدر هم برای برگزاری جلسه رسیدگی پیگیری می‌کنیم به در بسته می‌خوریم. واقعا نمی‌دانم در فدراسیون چه خبر است؟ از یک طرف سرپرست ما را بعد بازی با پرسپولیس به خاطر بازگو کردن اظهارات رییس کمیته داوران، نرسیده به خانه با دستور موقت در امری که فوریتی نداشت محروم می‌کنند و بلافاصله جلسه رسیدگی برگزار و حکم بدوی محرومیت در این خصوص صادر می‌کنند، اما از طرفی دیگر به شکایت ما علی رغم پیگیری‌ها و کامل بودن اسناد و مدارک رسیدگی نمی‌کنند.

*آقایان نتیجه این رسیدگی برای تیم ما الان مهم هست نه یک هفته مانده به پایان لیگ یا پس از اتمام لیگ... از طرفی اگرچه در خصوص شکایت هوادار از مس کرمان به دلیل استفاده از بازیکنان غیرمجاز ظاهرا طرف دعوا نیستیم، اما واقعیت این است که ذی‌نفع هستیم و منتظر برگزاری و اعلام نتیجه رسیدگی هستیم.

*نمی‌دانم کمیته انضباطی چه پرونده‌ای مهم‌تر از این دو پرونده که سرنوشت تیم‌های ته جدولی را عوض می‌کند دارد که به آن‌ها ورود نمی‌کند؟ چه سیاستی و چه فکری پشت این داستان هست بگویند شاید ماهم قانع بشویم.

*متاسفانه نگاه‌ها به تیم‌های شهرستانی ولو اینکه هوادار داشته باشند و مثل آبادان مهد فوتبال باشند نگاهی نیست که رسانه‌ها و فدراسیون به تیم‌های متمول یا سرخابی دارند. در لیگ امسال به صورت متناوب بخاطر داوری ضربه خوردیم و به اصطلاح سرمان را بریدند. آخرین و واضح‌ترین آن هم در بازی دیروز با سپاهان بود. چرا باید خرج قهرمانی یا بدهی به دیگران را بدهیم؟

*از آن طرف برای تیم‌های رقیب ما که وضعیت تقریبا مشابهی دارند، هر بازی صحنه‌ها و پنالتی‌های مشکوک گرفته می‌شود. همه دیدند که گل سپاهان از خط رد نشده بود و می‌خواهیم کمیته داوران به این ابهام ما پاسخ جدی بدهد که چرا برای صنعت آبادان این اتفاقات امسال رخ داد؟

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *