ویسی: قبل از گل سپاهان ترسو بازی کردیم/ لباس دروازه‌بان ما خاکی هم نشد

21:53 - 11 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۵۵۳۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
ویسی: قبل از گل سپاهان ترسو بازی کردیم/ لباس دروازه‌بان ما خاکی هم نشد
سرمربی تیم صنعت نفت آبادان گفت: موقعیت‌هایی در ضدحملات ساختیم که شانس با ما یار نبود.

خبرگزاری میزان - عبدالله ویسی، سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در نشست خبری پایان بازی هفته بیست و چهارم لیگ برتر مقابل سپاهان اصفهان صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

‌*می‌دانستیم با تیم گردن‌کلفت، بزرگ و شایسته‌ای بازی داریم که صدرنشین است و برای قهرمانی می‌جنگد. قبل و بعد از گل، دو شکل متفاوت داشتیم. قبل از گل ترسو بازی کردیم و شاید از اسم سپاهان ترسیدیم. چند بازیکن ما اولین بار بود در این جَو بازی می‌کردند.

*تیم ما پس از گل سپاهان سر و شکل گرفت و موقعیت‌هایی در ضدحملات ساختیم که شانس با ما یار نبود. امیدوارم در بازی‌های بعدی جبران کنیم و تیم را در لیگ برتر نگه داریم.

نوع بازی ما بهتر شد و توانستیم با سپاهان جنگ کنیم. سپاهان مقابل تیم‌های گردن‌کلفت صاحب ۱۰ موقعیت می‌شود، اما این تیم جز ضربه ایستگاهی نورافکن که به تیر دروازه ما برخورد کرد، موقعیتی نداشت.

*لباس دروازه‌بان ما خاکی هم نشد و دعوای دو تیم در میانه زمین بود. می‌خواستیم فرصتی به سپاهان ندهیم که ندادیم. شاید در ایجاد فرصت گلزنی خوب نبودیم، اما از تیم صنعت نفت راضی بودم. اگر آن توپ را که داور گل اعلام کرد، بیرون بیاورید، باید با نتیجه صفر - صفر به خانه می‌رفتیم. دیگر نیاز نداشتیم باز بازی کنیم تا سپاهان خوشحال باشد.

*سرمربی سپاهان دو بازیکن ملی خودش یعنی نورافکن و رضاییان را نه به‌خاطر خستگی، بلکه به دلیل انجام ندادن کاری که می‌خواست، تعویض کرد. ما آن‌ها را بستیم و از این لحاظ راضی هستیم. اگر صفر - صفر از زمین خارج می‌شدیم، شاید برای ما یک جشن بود. تساوی تیم انتهای جدولی مقابل سپاهان که صدرنشین است،   روحیه ما را به آسمان می‌برد. از این لحاظ می‌گویم تیم ما بهتر بود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *