۱۳ تکواندوکار ایران جواز حضور در رقابت‌های گرنداسلم را کسب کردند

19:29 - 11 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۵۵۱۷
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
۱۳ تکواندوکار ایران جواز حضور در رقابت‌های گرنداسلم را کسب کردند
در پایان مرحله مقدماتی رقابت‌های انتخابی گرنداسلم، ۱۳ تکواندوکار تیم ملی کشورمان مجوز حضور در مسابقات اصلی را کسب کردند.

خبرگزاری میزان - به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، رقابت‌های انتخابی گرنداسلم به مدت دو روز به میزبانی چین در شهر «ووشی» برگزار شد که در نهایت تیم ملی کشورمان موفق به کسب دو مدال طلا، پنج نقره، یک برنز و در مجموع ۱۳ سهمیه (۱۰ تکواندوکار در بخش مردان و سه نماینده در بخش بانوان) شد.

با اعلام کمیته برگزاری رقابت‌ها، اسامی تکواندوکارانی که از مسابقات انتخابی مجوز حضور در مسابقات گرنداسلم را کسب کردند، اعلام شد و بر همین اساس از تیم ایران در کنار هشت تکواندوکاری که موفق به کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز شدند، میرهاشم حسینی، متین رضایی، آرین سلیمی، تینا مدانلو و محمدصادق دهقانی نیز جواز حضور در این مسابقات را به دست آوردند. 

برای تیم کشورمان در این مسابقات رضا کلهر و امیرمحمد بخشی دو مدال طلا، مهدی حاجی موسایی، دانیال بزرگی، مهران برخورداری، ناهید کیانی و سعیده نصیری پنج مدال نقره و ابوالفضل عباسی هم یک نشان برنز کسب کردند.

رقابت‌های گرنداسلم طی روز‌های ۱۳ و ۱۴ فروردین ماه در «ووشی» برگزار خواهد شد که طبق برنامه ۱۳ فروردین ماه در روز نخست مسابقات تکواندوکاران اوزان ۴۹- و ۶۷- کیلوگرم گروه زنان و ۶۸- و ۸۰+ کیلوگرم مردان و در روز دوم چهاردهم فروردین ماه نیز مبارزات اوزان ۵۷- و ۶۷- کیلوگرم زنان و ۵۸- و ۸۰- کیلوگرم مردان برگزار خواهد شد.

مسابقات گرنداسلم در سال ۲۰۲۳ در دو مرحله برگزار خواهد شد که نفرات اول هر وزن در مجموع امتیازات دو مرحله به‌صورت مستقیم جواز حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس را کسب خواهند کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *