تمجید AFC از عملکرد شاگردان قلعه‌نویی مقابل روسیه و کنیا

14:03 - 11 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۵۴۸۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تمجید AFC از عملکرد شاگردان قلعه‌نویی مقابل روسیه و کنیا
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، عملکرد شاگردان امیر قلعه‌نویی در دو دیدار دوستانه فروردین ماه را دارای نشانه‌هایی امیدوارکننده دانست.

خبرگزاری میزان - سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) به تمجید از عملکرد تیم ملی فوتبال کشورمان در دو دیدار دوستانه مقابل روسیه و کنیا پرداخت.

این سایت نوشت: «بازی‌های دوستانه مقابل روسیه و کنیا، آغاز کار امیر قلعه‌نویی در دومین دوره حضور وی در تیم ملی ایران بود و از این تیم که ظاهر جدیدی پیدا کرده است، نشانه‌هایی امیدوارکننده دیده شد. این مربی باتجربه داخلی پیش‌تر تیم ملی را در جام ملت‌های آسیا ۲۰۰۷ هدایت کرده بود.

مسیر قلعه‌نویی با غیبت‌های زیادی آغاز شد. مجید حسینی و علی کریمی مصدوم شدند و سردار آزمون در آخرین دقیقه، به‌خاطر دلایل شخصی انصراف داد. مربی جدید همچنین علیرضا جهانبخش، اللهیار صیادمنش و کریم انصاری‌فرد را دعوت نکرد (البته جهانبخش در این دو مسابقه به میدان رفت). قلعه‌نویی که تیمش را با سیستم ۲-۴-۴ به زمین فرستاد و از شهریار مغانلو در خط حمله بهره برد، دوران خود را با تساوی مستحکم یک - یک برابر روسیه آغاز کرد.

مهدی طارمی اولین گل عصر جدید تیم ملی ایران را به ثمر رساند. این تیم مقابل کنیا نیز از حریف خود عقب افتاد و گلی دریافت کرد، اما مردان قلعه‌نویی به بازی بازگشتند و با گلزنی محمد محبی و یک گل به‌خودی، پیروز این مسابقه شدند. محبی یکی از بازیکنانی بود که با نظر سرمربی جدید به تیم ملی برگشت».

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *