الهویی: قلعه‌نویی مدل خوبی در گل‌گهر ایجاد کرد/ نساجی روی ضربات ایستگاهی خطرناک است

20:30 - 10 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۵۴۲۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
الهویی: قلعه‌نویی مدل خوبی در گل‌گهر ایجاد کرد/ نساجی روی ضربات ایستگاهی خطرناک است
سرمربی تیم گل‌گهر سیرجان گفت: با توجه به جوّ ورزشگاه قائمشهر و مدل بازی نساجی، باید در تمام لحظات تمرکز داشته باشیم.

خبرگزاری میزان - سعید الهویی، سرمربی تیم گل‌گهر سیرجان در نشست خبر پیش از بازی با نساجی مازندران صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*تیم‌ها چند هفته دور از مسابقات رسمی بودند و چالش بزرگی خواهند داشت. این موضوع باعث اُفت کیفی تیم‌ها می‌شود. چالش اصلی این است که تیم را به فُرم ایده‌آل بازی برسانیم و کیفیت قبل از تعطیلی لیگ را ارائه کنیم. نساجی تیم خوبی است و مدل خاصی از بازی را با کیفیتی خوب اجرا می‌کند.

*نساجی روی ضربات ایستگاهی خطرناک است. در بازی رفت با اینکه کیفیت خوبی از خودمان نشان دادیم، به‌خاطر یک لحظه بی‌مسئولیتی و از دست دادن تمرکز، روی یک ضربه ایستگاهی جریمه شدیم و نتوانستیم به چیزی برسیم که لیاقتش را داشتیم. باید بدانیم فردا نیز همین نکته وجود دارد. با توجه به جوّ ورزشگاه قائمشهر و مدل بازی نساجی، باید در تمام لحظات مسابقه تمرکز کاملی داشته باشیم و کمترین اشتباه را مرتکب شویم.

*قلعه‌نویی در ۲.۵ سال گذشته، مدل فوتبال بسیار خوبی را در گل‌گهر پایه‌گذاری کرد و این تیم، پای ثابت اکثر دیدارهای جذاب لیگ در این مدت بود. تیمی که با تفکر قلعه‌نویی ترجیح می‌دهد ۳ بر ۱ برنده شود تا یک بر صفر. این نکته، فوتبال را جذاب‌تر و تماشاگرپسندتر می‌کند. به کیفیت تیم ایمان داریم، اما خیلی مهم است فردا شجاعت و تمرکز لازم را کنار این کیفیت داشته باشیم تا بازی باکیفیتی ارائه بدهیم.

*مسیح زاهدی دوره بازتوانی را می‌گذراند و وارد تمرینات ما شده است، اما ترجیح دادیم ریسک نکنیم و او همچنان در حال تمرین است. سایر بازیکنان گل‌گهر در اختیار کادر فنی هستند. علی علیزاده هم بازگشته و در بازی‌های دوستانه برای ما بازی کرده است. فُرم و شرایط خوبی داریم و امیدوارم کیفیت و عملکرد خوبی همراه با شجاعت و تمرکز کافی داشته باشیم تا به چیزی که لایق آن هستیم، برسیم

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *