چهار فیلم جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در قاب شبکه دو

18:13 - 09 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۵۳۰۸
چهار فیلم جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در قاب شبکه دو
فیلم‌های سینمایی «بدون قرار قبلی»، «هوک»، «تروا» و «شماره ۱۰» چهار فیلم سینمایی جشنواره بین‌المللی فیلم فجر هستند که در روزهای پایانی تعطیلات روانه آنتن شبکه دو خواهند شد.

خبرگزاری میزان_ به گزارش روابط عمومی شبکه دو، فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» به کارگردانی بهروز شعیبی، در مورد دختری به نام یاسمین است که پس از سال‌ها به دلیل مرگ پدرش به ایران باز می‌گردد و...

پگاه آهنگرانی، مصطفی زمانی، الهام کردا، صابر ابر و... از جمله بازیگران این فیلم هستند که پنجشنبه دهم فروردین ساعت ۲۳ مهمان خانه مخاطبان خواهد بود.

فیلم سینمایی «هوک» که داستان بلندپروازی‌های دو برادر ورزشکار بلوچ است به کارگردانی حسین ریگی، با بازی امیر جعفری، رؤیا تیموریان، امیرمهدی ژوله، علیرضا جعفری، علی اوسیوند، مهتاب ثروتی و... جمعه یازدهم فروردین تقدیم نگاه مخاطبان این شبکه خواهد شد.

فیلم سینمایی «تروا» به کارگردانی محمدعلیزاده فرد، داستان فردی به نام محمد را به تصویر می‌کشد که پس از سال‌ها قرار است به آرزوی خود برسد و قبل از یک سریال پرمخاطب به عنوان مجری در تلویزیون ظاهر شود، اما ...

لیندا کیانی، مهدی زمین‌پرداز، علی استادی، افسانه چهره‌آزاد و... در این فیلم که شنبه دوازدهم فروردین پخش خواهد شد، به ایفای نقش می‌پردازند.

فیلم سینمایی «شماره ۱۰» آخرین فیلم از سری فیلم‌های شش‌گانه جشنواره بین‌المللی فیلم فجر است که در آخرین روز تعطیلات نوروزی و مصادف با روز طبیعت روانه آنتن خواهد شد. این فیلم بر اساس موضوعی واقعی، روایتگر داستان فرار پرماجرای یک اسیر ایرانی از زندان رژیم بعث عراق است.

این فیلم به کارگردانی حمید زرگرنژاد و بازیگری هنرمندانه مجید صالحی، سیامک صفری، بهرنگ علوی، حسام منظور، مهدی زمین‌پرداز و... در سیزدهمین روز نوروز به قاب شبکه دو می‌آید.

در نوروز امسال، شش سینمایی جشنواره بین‌المللی فیلم فجر با عناوین «هایپاور»، «بیرو»، «بدون قرار قبلی»، «هوک»، «تروا» و «شماره ۱۰» که به اکران عمومی درنیامده بودند، از جشنواره فیلم‌های نوروزی این شبکه، ساعت ۲۳ مهمان مخاطبان شدند.

انتهای پیام/


برچسب ها: فیلم سینمایی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *