تشکر وزیر اقتصاد از اقدامات دستگاه قضایی هرمزگان برای ساماندهی به انبار‌های اموال تملیکی

13:03 - 09 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۵۲۷۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
تشکر وزیر اقتصاد از اقدامات دستگاه قضایی هرمزگان برای ساماندهی به انبار‌های اموال تملیکی
وزیر اقتصاد در پیامی خطاب به رئیس کل دادگستری هرمزگان از اقدامات دستگاه قضایی این استان برای ساماندهی به انبار‌های اموال تملیکی تشکر کرد.

خبرگزاری میزان _وزیر اقتصاد در پیامی خطاب به رئیس کل دادگستری هرمزگان از اقدامات دستگاه قضایی این استان برای ساماندهی به انبار‌های اموال تملیکی تشکر کرد.

سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در پیامی خطاب به رئیس کل دادگستری هرمزگان از اقدامات دستگاه قضایی این استان برای ساماندهی به انبار‌های اموال تملیکی تشکر کرد.

وی همچنین یادآور شد: بی تردید هر قدمی که برای تأمین و ارتقای امنیت جامعه برداشته شود در تاریخ ماندگار خواهد شد. 

سخنگوی اقتصادی دولت با اشاره به اقدامات اثربخش دستگاه قضایی استان هرمزگان به منظور صیانت از بیت المال و ساماندهی به بنادر، گمرکات و اموال تملیکی، مدیریت و تلاش‌های مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان را در این راستا شایسته تقدیر عنوان کرد.

وی با بیان اینکه پیشرفت و رشد ایران اسلامی مرهون تلاش و زحمات انسان‌های سختکوشی است که همت خویش را در راه خدمت به میهن و مردم شهید پرور به کار بسته اند، تصریح کرد: تقدیر از فعالیت‌های ممتاز در عرصه‌های مختلف می‌تواند ضامن استمرار آن و موجب ارائه الگوی مناسب و ایجاد همدلی و ارتقای مشارکت و مسئولیت‌های اجتماعی باشد. 

وزیر اقتصاد همچنین خطاب به رئیس کل دادگستری استان هرمزگان تأکید کرد: از تلاش‌ها و حضور پررنگ جنابعالی در راستای برقراری و توسعه تعامل و همکاری با سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تقدیر و تشکر می‌نمایم. 

مجتبی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان نیز در مقابل ضمن تشکر و قدردانی از اقدامات جهادی و تلاش و پشتکار مدیران کل امور اقتصادی و دارایی و اموال تملیکی و ناظر گمرکات استان هرمزگان برای ساماندهی انبار‌های استان و برگزاری مستمر و منظم مزایده‌ها، تصریح کرد: خوشبختانه پس از ورود رؤسای محترم قوای قضاییه و مجریه به موضوع تعیین تکلیف اموال تملیکی، دستگاه‌هایی که در بحث ساماندهی به این کالا‌ها دخیل بودند، همکاری بسیار نزدیکی با هم دارند و در نتیجه این تعامل سازنده، نهضتی در زمینه ساماندهی به انبار‌ها شکل گرفته که موجب صیانت از بیت المال و تعیین تکلیف فوری اموال مردم و کالا‌های در معرض فساد شده است.

گفتنی است؛ براساس شاخص‌های هجده گانه عملکردی در حوزه‌های اموال منقول و غیرمنقول، فروش اموال تملیکی در استان هرمزگان به رشد ۳۰۳ درصدی دست یافته و بر این اساس، استان هرمزگان در سال ۱۴۰۱ با اختلاف زیاد نسبت به استان‌های دیگر، رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *