رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ایران، تنها آسیایی برنده در دیدارهای دوستانه دیروز/ روز سخت رقبای تیم ملی برابر لاتین‌ها

11:22 - 09 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۵۲۶۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
ایران، تنها آسیایی برنده در دیدارهای دوستانه دیروز/ روز سخت رقبای تیم ملی برابر لاتین‌ها
تیم‌های کره‌جنوبی، ژاپن، عربستان و استرالیا در دیدار‌هایی دوستانه مقابل حریفانشان از آمریکای جنوبی شکست خوردند.

خبرگزاری میزان - تیم‌های آسیایی در بازی‌های دوستانه روز گذشته (سه‌شنبه)، به مصاف حریفانشان رفتند که ایران تنها تیم مطرح آسیایی بود که موفق به پیروزی مقابل رقیبش شد و ۵ تیم دیگر، مقابل رقبای آمریکای جنوبی ناکام ماندند.

از نکات جالب توجه دیدارهای تدارکاتی روز گذشته شکست تیم‌های ژاپن، کره جنوبی، عربستان و استرالیا با نتایج مشابه ۲ بر یک مقابل حریفانشان بود.

استرالیا یک - اکوادور ۲ 

ژاپن یک - کلمبیا ۲ 

کره‌جنوبی یک - اروگوئه ۲ 

عربستان یک - بولیوی ۲ 

ازبکستان یک - ونزوئلا یک

تیم ملی کره‌جنوبی در دیداری دوستانه مقابل اروگوئه با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد. تک گل کره توسط این بئوم هوانگ (۵۱) و گل‌های اروگوئه توسط سباستین کواتس (۱۰) و ماتیاس وسینو (۶۴) به ثمر رسید.

تیم ملی فوتبال استرالیا دیگر تیم آسیایی نیز در دیداری دوستانه در خانه با نتیجه ۲ بر یک مغلوب اکوادور شد. تک گل استرالیا توسط بورلو (۱۶) و گل‌های اکوادور توسط پرویس استوپینیان (۵۱ - پنالتی) و ویلیام پاچو (۶۵) به ثمر رسید.

تیم ملی فوتبال ژاپن نیز که میزبان کلمبیا بود به نتیجه ۲ بر یک مقابل میهمانش شکست خورد. کائورو میتوما در دقیقه ۳ تنها گل ژاپن را به ثمر رساند. در مقابل دوران (۳۳) و رافائل سانتوس بورره (۶۱) برای کلمبیا گلزنی کردند.

عربستان نیز در خانه با نتیجه ۲ بر یک مغلوب بولیوی شد. سالم الدوساری (۴۴ - پنالتی) تنها گل سعودی را وارد دروازه حریف کرد. مورنو (۱۳) و آلگاراناز (۶۸) نیز گلزنان بولیوی در این دیدار بودند.

تیم ملی فوتبال ایران هم در حالی شب گذشته در ورزشگاه آزادی مقابل کنیا به برتری ۲ یک دست یافت که در دقیقه ۵۱ با یک گل از حریف نه چندان مطرح و آماده خود عقب افتاده بود، اما ضربه سر محمد محبی در دقیقه ۷۶ ورق را برگرداند تا در نهایت رامین رضائیان در دقیقه ۸۴ گل پیروزی بخش ایران را وارد دروازه حریف کند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *