تماشای «تی‌ان‌تی» نوروزی رایگان شد!

11:55 - 09 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۵۲۵۷
تماشای «تی‌ان‌تی» نوروزی رایگان شد!
در پی استقبال گسترده از ویژه‌برنامه شب عید فیلیمو با نام «تی ان تی» تماشای ۲ قسمت این ویژه‌برنامه برای عموم مخاطبان رایگان شد.

خبرگزاری میزان _ به گزارش روابط عمومی فیلیمو، امسال برای نخستین بار، این پلتفرم، ویژه‌برنامه‌ای برای شب تحویل سال تدارک دید که با استقبال گسترده مردم همراه شد و بخش‌های مختلفی از این ویژه‌برنامه در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد.  

در پی استقبال مخاطبان، دو قسمت این ویژه‌برنامه نوروزی از روز نهم فروردین به صورت رایگان در اختیار عموم مردم قرار خواهد گرفت.  

«تی ان تی» عنوان مسابقه ترکیبی جُنگ‌مانندی است که پخش آن از هفتم فروردین آغاز شد و بعد از تعطیلات نوروز، هر دوشنبه ساعت هشت صبح منتشر خواهد شد. این برنامه ترکیبی شاد، در اصل یک مسابقه سرگرم‌کننده است که با نگاهی به آیتم‌های مختلف مسابقه‌های مشهور دنیا طراحی و ساخته شده است.

در این مسابقه، اتفاقات هیجان‌انگیز در هر لحظه برای شرکت‌کنندگان رخ می‌دهد و حامد آهنگی فضایی سرگرم‌کننده و بانشاطی را برای مخاطبان و شرکت‌کنندگان می‌سازد. در واقع حضار این برنامه جزو شرکت‌کنندگانی هستند که هر بار با اتفاقی جدید و جذاب مواجه می‌شوند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *