بازیکنان تیم ملی بعد از پیروزی مقابل کنیا چه گفتند؟

0:10 - 09 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۵۲۳۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازیکنان تیم ملی بعد از پیروزی مقابل کنیا چه گفتند؟
بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران بعد از پیروزی مقابل کنیا به اظهار نظر در مورد این دیدار پرداختند.

خبرگزاری میزان - تیم‌های ملی فوتبال ایران و کنیا در حالی از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در ورزشگاه آزادی تهران در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند که این مسابقه در نهایت با برتری ۲ بر یک شاگردان امیر قلعه‌نویی به پایان رسید.

بازیکنان تیم ملی بعد از این دیدار به اظهار نظر در مورد این بازی پرداختند.

*مهدی طارمی: دسوت داریم مقابل برزیل بازی کنیم 

*برخی از بازیکنان تیم ملی در لیگ بازی می‌کنند و برخی دیگر هم در لیگ‌های خارجی و به همین دلیل شاید تا حدودی با هم هماهنگ نبودیم، اما خوشبختانه توانستیم در این بازی به پیروزی برسیم. میل زیادی به هجوم داشتیم و می‌خواستیم که خلق موقعیت کنیم. این هدف خوبی است که در این اردو به آن رسیدیم.

*در کل این مسابقه ما بهتر از حریف بودیم و می‌توانستیم بهتر هم بازی کنیم. به هر حال کمی ناهماهنگی هم در تیم وجود داشت؛ باید این موضوع را هم درنظر گرفت که کادر فنی و برخی از بازیکنان جدید هستند. نیاز به زمان داریم تا به هم عادت کنیم. در کل اردوی خوب و رو به جلویی داشتیم. من خودم چنین انتظاری نداشتم، اما برخی شرایط از قبل هم بهتر بود.

*وقت‌کشی بازیکنان کنیا در مقاطعی از مسابقه؟ آن‌ها خیلی وقت‌کشی کردند و کاری از دست ما برنمی آمد. سعی کردیم که کار خودمان را انجام دهیم و خدا را شکر که توانستیم برنده شویم.

*کار کردن زیر نظر امیر قلعه‌نویی؟ الان یک سرمربی ایرانی هدایت تیم ملی را برعهده گرفته است. کم کم باید این موضوع را جمع کنیم. الان همه ما یکی هستیم. خودم انتظار نداشتم که چنین اردوی خوبی داشته باشیم. فکر می‌کنم اگر زمان داشته باشیم می‌توانیم کار‌های بزرگی انجام دهیم. فعلاً فقط به زمان نیاز داریم. از رسانه‌ها هم می‌خواهم که حمایت کنند تا تیم ملی مسیر خوب خود را ادامه دهد.

*قطعاً هرچقدر بازی تدارکاتی بیشتری داشته باشیم شرایط بهتر می‌شود. فیفادی هم زمان‌های خاصی دارد، اما در همان زمان‌ها هم نباید بازی‌ها را از دست بدهیم. هرچه بیشتر تمرین کنیم می‌توانیم اتفاقات بهتری رقم بزنیم.

*بازی تدارکاتی سایر تیم‌های آسیایی با تیم‌های سطح اول جهان؟ همه ما دوست داریم که با تیم‌های خوب بازی کنیم. مثلاً ما دوست داریم با برزیل بازی کنیم و به طور مثال ۵ گل هم بخوریم، اما می‌توانیم کسب تجربه کنیم. در شرایطی که ما داریم چنین چیز‌هایی سخت و تقریباً غیرممکن است.

*همه فیفادی‌ها مهم هستند. نباید هیچ فرصتی را از دست بدهیم. امیدوارم بتوانیم تا جام ملت‌های آسیا چند بازی دوستانه دیگر را هم برگزار کنیم.

*آندرانیک تیموریان: امیدوارم در جام ملت‌های آسیا طلسم‌شکنی کنیم

*ابتدا از همه هوادارانی که به ورزشگاه آزادی آمدند و بازیکنان تیم ملی را تنها نگذاشتند، تشکر می‌کنم. تیم ملی در نیمه اول بازی با کنیا به دلیل بازی با روسیه شرایط چندان مطلوبی نداشت اما خدا را شکر در نیمه دوم خیلی بهتر بازی کردیم و توانستیم برنده باشیم.

*آینده تیم ملی تحت هدایت قلعه‌نویی؟ با تدابیر کادرفنی و فدراسیون فوتبال امیدوارم آینده تیم ملی به سمت و سوی خوبی برود و بتوانیم طلسم چندین ساله را در جام ملت‌ها بشکنیم.

*من هم مثل سایر بازیکنان تیم ملی که چندین سال برای این ممکلت بازی کرده‌اند افتخار می‌کنم دوره مربیگری ام را در تیم ملی استارت زدم و خیلی به این موضوع افتخار می‌کنم. امیدوارم بتوانم از لحاظ اخلاقی و ورزشی به تیم ملی کمک‌ کنم. هر کمکی بتوانم به بچه‌های ایران زمین کنم در خدمت هستم.

*فضای تیم ملی خیلی مسالمت‌آمیز و دوستانه است. در شرایط تمرینی خیلی با هم دوست هستیم اما در روز بازی همه بازیکنان برای گرفتن نتیجه بهتر باید تمرکز کافی و وافی داشته باشند.

*حسین کنعانی‌زادگان: قلعه‌نویی نامبروان است/ از هیچکس ناراحت نیستم

*اگر من صحبت کنم خودتان بهتر می‌دانید حاشیه می‌شود.

*اختلافش با کادرفنی پیشین تیم ملی؟ از هیچکس ناراحت نیستم.

*شرایط همکاری و اخلاق قلعه نویی؟ امیر قلعه نویی نامبروان است.

روزبه چشمی: حذف استقلال چیزی جز شرمندگی و شرمساری ندارد

*اول از همه از هواداران تشکر میکنم که برای تشویق تیم ملی به ورزشگاه آمده بودند. ما باید این بازی را می بردیم. ما در بازی قبل هم با اختلاف 2 گل باید پیروز میدان می‌شدیم. بازی با روسیه مساوی شد و در بازی امروز هم در یک ضد حمله غافلگیر شدیم و گل اول را خوردیم ولی خداراشکر در ادامه به بازی برگشتیم و توانستیم پیروز شویم.

*از روز اولی که دور هم جمع شدیم در تیم ملی هدفمان قهرمانی در جام ملت‌ها است. قدم به قدم باید این هدف را جلو ببریم و برای این موضوع تمام تلاش خودمان را می کنیم. اولین اردوی تیم ملی اردوی خوبی بود و امیدوارم بتوانیم بازی های دوستانه بیشتری را برگزار کنیم. کادر فنی و تمام بازیکنان تلاش خود را می‌کنند تا بتوانند بهترین نتایج را رقم بزنند.

*بازیکنان تیم ملی در خصوص این موضوع قبلا هم صحبت کرده اند. از مسئولان می خواهیم که فیفا دی‌ها را از دست ندهیم و بتوانیم بازی های دوستانه خوبی را برگزار کنیم. اردوی اول و بازی های تدارکاتی خوبی داشتیم و ان‌شاءالله در آینده رسیدگی ها بیشتر شود و بتوانیم اردوها و بازی‌های بهتری را برگزار کنیم تا آماده رقابت های جام ملت‌ها شویم و قهرمانی را به دست آوریم.

*پرونده استراماچونی؟ مسئله استراماچونی اتفاق سنگینی برای استقلال است و قطعا پرداخت این حجم از پول کار راحتی نیست و باید از طرف دولت و مسئولین کمک برسد. ۲ هفته گذشته هم خبر خوشی را شنیدیم که معاون اول رئیس جمهور قول مساعدت را داده بودند تا این کار انجام شود. واقعا اگر این اتفاق بیوفتد هم استقلال و هم فوتبال کشورمان ضربه بدی را می خورد و تیمی که فصل گذشته به آن خوبی بازی کرد و قهرمان شد حقض نیست این چنین از آسیا حذف شود. این موضوع جز شرمندگی و شرمساری هیچ چیز دیگری ندارد. مسئولان باید کمک کنند با این که تایم کمی باقی مانده است باید این اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *