رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

قربانی: کیش برای برگزاری مسابقات بین‌المللی تیراندازی ظرفیت مناسبی دارد

13:10 - 08 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۵۱۶۱
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
قربانی: کیش برای برگزاری مسابقات بین‌المللی تیراندازی ظرفیت مناسبی دارد
رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: باتوجه به ورود جمعیت ۲ میلیونی گردشگران به جزیره کیش و کیش‌وندان علاقمند، حضور افراد در این ورزش بسیار ارزشمند، آرام بخش، مفرح و شادی آفرین است.

خبرگزاری میزان - به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی در اولین سفر استانی خود در سال ۱۴۰۲ راهی جزیره کیش شد. وی در دیدار با امام جمعه و سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش، این جزیره را ظرفیت مناسبی برای برگزاری مسابقات بین المللی تیراندازی دانست.

وی افزود: راه‌اندازی مجموعه اهداف پروازی و فضا‌های مربوط به تفنگ و تپانچه ۱۰، ۲۰ و ۵۰ متر با استفاده از ظرفیت‌های منطقه بویژه سازمان منطقه آزاد و سرمایه‌گذاران، باعث توسعه صنعت گردشگری و رشد ورزش تیراندازی در کیش خواهد شد.

قربانی تأکید کرد: با توجه به استقبال خوب کیش‌وندان از مسابقات تیراندازی که در مناسبت‌های مختلف در سال گذشته با هدف ایجاد شور و نشاط بین مردم برگزار شد، استعدادیابی و توسعه ورزش تیراندازی در جزیره کیش بسیار مطلوب و لازم است.

رئیس فدراسیون تیراندازی هنگام بازدید از سالن تیراندازی کیش و زمین مورد اشاره برای فعال سازی اهداف پروازی و ایجاد فضا‌های مورد نیاز تفنگ و تپانچه، خاطرنشان کرد: فدراسیون تیراندازی با توجه به اهمیت موضوع تیراندازی در اسلام، اولین فدراسیون تاسیس یافته در کشور است. تیراندازی به عنوان ورزشی اسلامی مورد تأکید پیامبر اسلام (ص)، امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه، امام خامنه‌ای عزیز می‌باشد و باید درخدمت زنان و مردان خصوصاً جوانان و نوجوانان این کشور قرار گیرد و باتوجه به ورود جمعیت ۲ میلیونی گردشگران به جزیره کیش و کیش‌وندان علاقمند، حضور افراد در این ورزش بسیار ارزشمند، آرام بخش، مفرح و شادی آفرین است.

مرتضی قربانی ادامه داد: این ورزش اسلامی می‌تواند اوقات فراغت گردشگران را پرنماید، باعث رونق اقتصادی در صنعت گردشگری گردد و همچنین با وجود افراد علاقمند، مربیان توانمند، داوران خبره و مسئولان پرتلاش در این حوزه نسبت به استعدادیابی علاقمندان و راه یافتن آنان خصوصاً قشر جوان به تیم‌های ملی موثر باشد.

رئیس فدراسیون تیراندازی در این دیدار‌ها که سعید پورزادی سرپرست سازمان منطقه آزاد، فرضی پور، رئیس موسسه ورزش و تفریحات سالم، علی اصغر جمالی، رئیس هیئت تیراندازی کیش، نایب رئیس، دبیر و سایر اعضای هیئت وی را همراهی می‌کردند، از تلاش‌های بعمل آمده کلیه افراد و تغییرات خوب در روند فعالیت هیئت در دوران ریاست جمالی تقدیر و توافقات خوب بعمل آمده با سرپرست سازمان منطقه آزاد را برای توسعه و تجهیز مجموعه‌های تیراندازی در کیش را زمینه توسعه این ورزش در منطقه عنوان کرد.

قربانی ضمن تبریک سال نو و فرارسیدن ماه مبارک رمضان با تاکید بر شعار «مهار تورم و رشد تولید» عنوان کرد: در این سفر شاهد همکاری خوب و روی گشاده از سوی امام جمعه و سرپرست منطقه آزاد کیش و متولیان امر جهت توسعه این رشته در جزیره کیش بودم و با دید باز این عزیزان نسبت به فعال شدن تیراندازی در این جزیره رو‌به‌رو شدم.

گفتنی است، رئیس فدراسیون تیراندازی در سال ۱۴۰۱ طی ۳۵ سفر استانی از ظرفیت‌ها و امکانات استان‌های سراسر کشور در رشته تیراندازی بازدید و در جریان فعالیت‌ها و مشکلات هیئت‌های استانی قرار گرفت. سفر وی به جزیره کیش نیز در ادامه این بازدید‌ها و به عنوان اولین سفر استانی در سال ۱۴۰۲ محسوب می‌شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *