رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی
گفت‌وگو|

مهابادی: قلعه‌نویی هنوز در چند پُست دچار تردید است/ در مرکز زمین بازیکنان خوبی داریم، اما عالی نیستند

0:15 - 08 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۵۰۶۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مهابادی: قلعه‌نویی هنوز در چند پُست دچار تردید است/ در مرکز زمین بازیکنان خوبی داریم، اما عالی نیستند
کارشناس فوتبال گفت: در مرکز زمین و در بخش هافبک‌های میانی ضعف داریم؛ بازیکنان خوبی داریم، اما عالی نیستند.

داوود مهابادی در گفت‌وگو با میزان، درباره دیدار تیم ملی فوتبال ایران با کنیا، گفت: این دیدار می‌تواند به ایران کمک کند تا یک قدم جلوتر برود و می‌تواند به فوتبال ملی ما کمک کند. باتوجه به سبک فوتبال آفریقا که برخی از آن‌ها نزدیک به تیم‌های عربی آسیایی مانند اردن و امارات بازی می‌کنند، می‌تواند به تیم ملی ما کمک کند.

وی درباره اظهار نظر فیرات، سرمربی کنیا درباره تفاوت این تیم با ایران، اظهار کرد: فکر نمی‌کنم اختلاف زیادی بین فوتبال ایران و کنیا باشد و فکر می‌کنم بازی خوبی را شاهد باشیم، چون هر دو تیم انگیزه خوبی برای این مسابقه دارند. بازیکنان باکیفیت خوبی در تیم ملی کنیا حضور دارند که سابقه تقابل با تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا را داشته‌اند و می‌تواند محک خوبی برای بازیکنان ما باشد.

*تیم ملی انرژی خوبی گرفته

مهابادی در خصوص تغییرات احتمالی در این مسابقه نسبت به دیدار با روسیه گفت: فکر می‌کنم قلعه‌نویی هنوز در چند پست دچار تردید است و به جمع بندی نهایی نرسیده. احتمالاً در این پست‌ها نفرات جدیدی را آزمایش خواهد کرد، اما فکر نمی‌کنم در اسکلت و شاکله اصلی تیم تغییرات آنچنانی بدهد.

کارشناس فوتبال گفت: بازی با روسیه نشان داد تیم ملی انرژی خوبی گرفته و می‌تواند به خوبی رو به جلو حرکت کند. انگیزه بازیکنان خیلی بالا بود و بنظرم مانند این بود که از بند محدودیت‌ها رها شده‌اند و توانستند توانمندی‌هایشان را نشان دهند.

*در مرکز زمین به بازیکنانی با کیفیت طارمی و آزمون نیاز داریم

وی با اشاره به شناخت قلعه‌نویی از فوتبال ایران و آسیا تصریح کرد: شناخت قلعه‌نویی نسبت به فوتبال ایران کامل است، نسبت به فوتبال آسیا هم با توجه به چندین دوره حضور در لیگ باشگاه‌های آسیا همراه با تیم‌های استقلال، سپاهان و ذوب‌آهن نیز تقریباً شناخت بسیار خوبی است.

مهابادی در پایان خاطرنشان کرد: دیدار با روسیه بازی را با دقت نگاه و تحلیل کردم. تیم ملی ما هنوز در ۲، ۳ پست در دیدار مقابل تیم‌های بزرگ دچار مشکل است. این مناطق، مناطقی است که بازیکنان خوبی داریم، اما عالی نیستند. در قسمت هافبک میانی ضعف داریم. هافبک‌های خوبی مانند عزت‌اللهی و نوراللهی را داریم و در بازی با روسیه قلعه‌نویی از نورافکن استفاده کرد، اما باید قبول کنیم در این پست بازیکنانی مانند طارمی و آزمون که در خط حمله داریم را نداریم. در مرکز زمین این ضعف را داریم؛ بهترین هافبک‌های ما در لیگ برتر خارجی‌ها هستند البته موجودیت فوتبال ما همین است، اما امیدواریم در ماه‌های آینده کادرفنی فکری در این خصوص بکند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *