اکران «لوپتو» با تخفیف ویژه رمضانی در سینما‌های سراسر کشور

13:13 - 07 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۵۰۵۰
اکران «لوپتو» با تخفیف ویژه رمضانی در سینما‌های سراسر کشور
در آستانه ۲۲ میلیاردی شدن «لوپتو» نماهنگ جدید این انیمیشن سینمایی با نام «عید فرشته‌ها» منتشر شد. اکران این اثر در بهار ۱۴۰۲ توسط پخش بهمن سبز در سینما‌های سراسر کشور ادامه دارد.

خبرگزاری میزان _ انیمیشن سینمایی «لوپتو» به کارگردانی عباس عسکری و تهیه‌کنندگی محمدحسین صادقی و احسان کاوه، با استقبال مخاطبان کودک و نوجوان و خانواده‌ها توانست رکورد یک میلیون مخاطب را برای خود ثبت کند. «لوپتو» در سینما‌های کشور حدود ۸۳۰ هزار مخاطب و در اکران سیار ۱۷۰ هزار مخاطب را به خود جذب کرده است.

«لوپتو» تاکنون در گیشه سینما‌ها به فروش ۱۹ میلیارد و ششصد میلیون تومانی دست یافته است. همچنین این فیلم در اکران سیار با جذب ۱۷۰ هزار مخاطب در ۱۵۰۰ اکران به فروش یک میلیارد و هشتصد میلیون تومانی دست یافته است.  

نمایش انیمیشن سینمایی «لوپتو» که اکران آن در سینما‌های سراسر کشور از ۱۱ آبان ماه ۱۴۰۱ آغاز شده است در بهار ۱۴۰۲ نیز ادامه می‌یابد. اکران این انیمیشن سینمایی به مناسبت فرارسیدن ماه رمضان در سینما‌های حوزه هنری با تخفیف‌های ویژه انجام می‌شود.

نماهنگ «عید فرشته‌ها» به کارگردانی سروش محرابیان و تهیه‌کنندگی وحید محرابیان در آژانس تبلیغاتی سوره ساخته شده است. ساخت موسیقی این اثر را امید روشن‌بین بر عهده داشته است.

انیمیشن شاد و موزیکال «لوپتو» نخستین محصول مرکز انیمیشن سوره است که توسط دفتر پخش بهمن سبز اکران می‌شود.  

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *