رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رییس کل دادگستری استان اصفهان: در نحوه اجرای حکم به گونه‌ای عمل می‌کنیم که هیچ واحد تولیدی تعطیل نشود

22:27 - 06 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۵۰۱۳
رییس کل دادگستری استان اصفهان: در نحوه اجرای حکم به گونه‌ای عمل می‌کنیم که هیچ واحد تولیدی تعطیل نشود
رییس کل دادگستری استان با بیان اینکه یکی از اولویت‌های اصلی در دادگستری استان، حمایت از تولید و اشتغال و بهبود فضای کسب و کار است، تاکید کرد: در نحوه اجرای حکم به گونه‌ای عمل می‌کنیم که هیچ واحد تولیدی تعطیل نشود.

خبرگزاری میزان – طبق گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین جعفری رییس کل دادگستری استان در دیدار مدیرعامل جدید ذوب آهن اصفهان به نامگذاری سال جدید به «مهار تورم، رشد تولید» از سوی مقام معظم رهبری اشاره و بیان داشت: حمایت قضایی از واحد‌های تولیدی از سال ۸۶ در قالب کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری، آغاز و طی سالیان گذشته ادامه یافته و برکات ارزشمندی داشته است؛ به طوری که مطابق آمار، در هر سال چند هزار واحد تولیدی تعطیل در سطح کشور به چرخه تولید باز می‌گردد.

وی افزود: یکی از اولویت‌های اصلی در دادگستری استان، حمایت از تولید و اشتغال و بهبود فضای کسب و کار است و در سال گذشته در قالب برگزاری جلسات ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در استان در سال ۱۴۰۱ مشکلات ۹۷ واحد صنعتی و تولیدی، بررسی و تصمیماتی جهت رفع موانع تولید و تثبیت ۲۳ هزار اشتغال، حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و کمک به حل مشکلات فی‌مابین بانک‌ها و واحد‌های تولیدی اتخاذ گردید.

رییس کل دادگستری استان تصریح کرد: در خصوص شرکت ذوب آهن اصفهان نیز با توجه به حجم تولیدات و خدمات این شرکت که در سطح کشور اثرگذار است، حمایت‌ها بیشتر خواهد بود و ضمن رعایت اصل بی طرفی قضایی تلاش می‌شود موانعی که در مسیر تولید این شرکت وجود دارد برطرف گردد.

حجت الاسلام و المسلمین جعفری در پایان تأکید کرد: در نحوه اجرای احکام قضایی مربوط به واحد‌های صنعتی و تولیدی به گونه‌ای عمل می‌شود که هیچ واحد تولیدی تعطیل نشود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *