تورس: فوتبال ایران کیفیت بالایی دارد، اما سطح داوری‌ها خوب نیست/ وقتی نکونام استعفا کرد نگران شدم

14:34 - 06 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۴۹۸۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تورس: فوتبال ایران کیفیت بالایی دارد، اما سطح داوری‌ها خوب نیست/ وقتی نکونام استعفا کرد نگران شدم
هافبک اسپانیایی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: وقتی جواد نکونام از فولاد استعفا کرد نگران شدم، چون به خاطر او به ایران آمده بودم.

خبرگزاری میزان - روبرتو تورس، هافبک سابق تیم فوتبال اوساسونا که در نقل و انتقالات زمستانی این فصل پس از ۱۸ سال از این تیم اسپانیایی جدا شد و به فولاد خوزستان پیوست در خصوص حضورش در لیگ ایران اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*هفت بازی تا پایان لیگ باقی مانده است و من تا اواسط ماه می‌ دوباره به پامپلونا برمی‌گردم.

*ما در جدول رده بندی لیگ ایران هشتم هستیم. شانس کمی برای قهرمانی داریم و در خطر هم نیستیم. از زمانی که به فولاد رفتم، همیشه در ترکیب اصلی بوده‌ام و تقریباً در هر مسابقه کامل بازی کرده‌ام.

*فوتبال ایران با اروپا متفاوت است، اما کیفیت و سطح بالایی دارد و بسیار رقابتی است. لیگ ایران بسیار سخت است.

*اینجا VAR (کمک داور ویدئویی) وجود ندارد و حقیقت این است که جایش خالی است، چون سطح داوری‌ها چندان خوب نیست.

*حضور با فولاد در لیگ قهرمانان آسیا مثل یک رویا بود. شما همیشه از سنین جوانی به امکان بازی در رقابت‌هایی مانند لیگ قهرمانان اروپا فکر می‌کنید. واضح است که لیگ قهرمانان اروپا بهترین است، اما لیگ قهرمانان آسیا نیز رقابتی با تیم‌های سطح بالا از کشور‌های بسیار متفاوت است. همچنین بازی‌ها در کشور قطر میزبان جام جهانی برگزار شد که تاثیر برانگیز بود.

*ما در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا (مقابل الفیصلی عربستان) پیروز شدیم و در یک چهارم نهایی با وجود اینکه بهتر بودیم، دقت نداشتیم و مقابل الهلال شکست خوردیم. البته فولاد هرگز در این رقابت‌ها تا این مرحله پیش نرفته بود.

*جدایی جواد نکونام از فولاد؟ ابتدا نگران شرایط بودم، چون رفتنم به فولاد با اصرار نکونام بود، اما آن‌ها همچنان روی من حساب می‌کنند. هر دو طرف راضی و خوشحال هستیم. بازی نخست من رویایی بود، چون آن روز مقابل صدرنشین (پرسپولیس) گلزنی کردم و گل من گل پیروزی بود. برایم خیلی اهمیت داشت. قبل از آن ۲۴ روز تمرین می‌کردم و نمی‌توانستم بازی کنم، چون باید نام یک بازیکن از لیست خارج می‌شد. به همین دلیل پس از آن دوران سخت، اولین بازی برایم فوق العاده بود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *