رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دادستان راور در راستای اجرای طرح نظارت بر بازار از بازار این شهرستان بازدید کرد

12:44 - 06 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۴۹۶۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دادستان راور در راستای اجرای طرح نظارت بر بازار از بازار این شهرستان بازدید کرد
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور کرمان در راستای اجرای طرح نظارت بر بازار از بازار این شهرستان بازدید کرد.

خبرگزاری میزان-دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور در راستای اجرای طرح نظارت بر بازار، با همراهی معاون فرماندار، سرپرست اداره صمت، رئیس اداره جهاد کشاورزی، رئیس پلیس اماکن عمومی، بازرس بسیج اصناف و نماینده مرکز بهداشت و درمان به مدت سه ساعت از بازار این شهرستان بازدید کرد.

مجتبی استوارزاده در حاشیه این بازدید، با اشاره به تقارن عید نوروز با ماه مبارک رمضان، بر تشدید اقدامات نظارتی تاکید کرد.

وی با تشریح وظایف دستگاه‌ها و نهاد‌های ذیربط در ایام عید و ماه مبارک رمضان؛ خواستار افزایش نظارت ها، کنترل بازار و کنترل قیمت‌ها شد و گفت: اصناف باید قیمت کالا‌ها را درج نموده و فاکتور خرید به شهروندان ارائه کنند و عدم ارائه فاکتور و عدم درج قیمت، تخلف محسوب می‌شود و شهروندان در صورت مشاهده تخلف می‌توانند مراتب را از طریق شماره ۱۲۴ گزارش کنند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور گفت: دادستانی به عنوان یکی از ارکان حاکمیتی با پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی و سیاست‌های کلان ریاست قوه قضاییه همواره در کنار مردم بوده و با هم افزایی ظرفیت‌های دستگاه‌های مختلف در راستای توسعه امنیت، آسایش و رفاه بیشتر همه شهروندان گام بر می‌دارد.

گفتنی است در این بازدید سه ساعته از اکثر واحد‌های صنفی بازرسی صورت گرفته و در این خصوص تعداد یازده فقره پرونده (شش فقره عدم ارائه فاکتور و پنج فقره گران فروشی) توسط بازرس اصناف تشکیل شد و متخلفین به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *