رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

آغاز عملیات "ظفر" یگان‌های ویژه فراجا/ فعالیت ۲۴ ساعته گشت‌های محسوس و نامحسوس

14:45 - 05 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۴۹۰۳
آغاز عملیات
فرمانده یگان‌های ویژه فراجا گفت: از امروز عملیات "ظفر" و رزمایش با رمز " یاعلی " به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی، مبارزه با جرایم آشکار و سرقت در سراسر کشور آغاز و اجرایی می‌شود.

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار حسن کرمی در رزمایش ارتقاء امنیت اجتماعی، مبارزه با جرایم آشکار و سرقت و آغاز عملیات "ظفر" یگان‌های ویژه فراجا اظهار داشت: بر روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی (ره)، ارواح طیبه و پاک شهدای والامقام انقلاب اسلامی، هشت سال دوران دفاع مقدس، مدافعان حرم و حریم نظم و امنیت بویژه سپهبد شهید حاج " قاسم سلیمانی "، همرزمانش و شهدای یگان‌های ویژه فراجا درود و رحمت می‌فرستیم و برای فرماندهی معزز کل قوا مقام معظم رهبری " مدظله العالی "آرزوی طول عمر توام با صحت و سلامتی روز افزون داریم. 

وی با تبریک فرا رسیدن بهار طبیعت، بهار قرآن، ماه ضیافت الهی افزود: تقارن فرا رسیدن بهار طبیعت و قرآن مصداق بارز این جمله که " سالی که نوست از بهارش پیداست " می‌باشد و ان شاء الله این تقارن زیبا و معنوی، چشم انداز امیدبخشی برای ملت بزرگ ایران اسلامی و همه مسلمین خواهد بود.

 فرمانده یگان‌های ویژه فراجا با اشاره به برگزاری رزمایش ارتقاء امنیت اجتماعی، مبارزه با جرایم آشکار و سرقت و آغاز عملیات ظفر یگان‌های ویژه فراجا عنوان کرد: با تدبیر سردار " احمد رضا رادان "؛ فرمانده محترم کل انتظامی کشور، از امروز، همزمان با آغاز اجرای عملیات ظفر و تا پایان تعطیلات نوروزی، یگان‌های ویژه فراجا در مبارزه با جرایم آشکار بویژه سرقت در طول ایام تعطیلات نوروزی، پرتوان و با فعالیت گشت‌های محسوس و نامحسوس، دسته‌های اطلاعاتی، نقش آفرینی می‌کنند و تداوم اجرای این عملیات، پس از تعطیلات نوروزی، منوط به تدبیر و دستور رئیس پلیس کشور است.

وی اضافه کرد: گشت‌های عملیات ظفر در طول ۲۴ ساعت و متناسب با جغرافیای جرم و ... فعال هستند و به تمام کسانی که درصدد ایجاد ناامنی هستند، اخطار میدهم که با برخورد قاطعانه ما مواجه خواهند بود.

سردار کرمی در پایان گفت: ان شاء الله بتوانیم رضایت خداوند، مقام معظم رهبری " مدظله العالی" و مردم را در بهترین وجه کسب کنیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *