برنامه ویژه رئال مادرید برای خط حمله‌ای کهکشانی در ۲۰۲۴

15:00 - 03 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۴۷۰۶
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
برنامه ویژه رئال مادرید برای خط حمله‌ای کهکشانی در ۲۰۲۴
برنامه رئال مادرید برای جذب ارلینگ هالند با خرید امباپه در تضاد نیست.

خبرگزاری میزان - رئال مادرید قصد دارد اقدام به خرید هارلند را از سر بگیرد و زمانی که بند فسخ هالند در سال ۲۰۲۴ فعال شود، حرکتی را انجام خواهند داد.

در واقع برنامه رئال مادرید برای جذب هالند با امباپه در تضاد نیست و هدف نهایی کهکشانی‌ها تشکیل مثلث تهاجمی وینیسیوس، هالند و امباپه است.

گزارش شده است که قرارداد هالند حاوی بند فسخ است که در تابستان ۲۰۲۴ فعال خواهد شد و مبلغ آن حدود ۲۲۰ میلیون تا ۲۴۰ میلیون یورو است. اخیرا شایعاتی مبنی بر اینکه با تمدید قرارداد گواردیولا، بند آزادسازی هالند حذف شده است، شنیده می‌شود، اما اسپن اشاره کرد که این خبر صحت ندارد.

برنامه رئال مادرید این است که یک سال دیگر با بنزما تمدید کند. بنزما در تابستان ۲۰۲۴ در رئال مادرید بازنشسته خواهد شد. در این زمان با جدایی بنزما، هازارد، مودریچ و احتمالاً کروس، رئال مادرید بیش از ۵۰ میلیون یورو از دستمزد این تیم را آزاد خواهد کرد. از این فضا برای پرداخت حقوق هالند و امباپه استفاده خواهد شد.

در مورد امباپه، این موضوع همچنان در دفتر رئال مادرید به عنوان یک موضوع حساس باقی مانده است. تابستان گذشته امباپه فلورنتینو را دست کم گرفت.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *