امدادرسانی به بیش از ۱۵ هزار و ۶۰۰  نفر در طرح امداد نوروزی هلال احمر/ بیشترین عملیات در مازندران انجام شده است

17:44 - 02 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۴۶۱۷
امدادرسانی به بیش از ۱۵ هزار و ۶۰۰  نفر در طرح امداد نوروزی هلال احمر/ بیشترین عملیات در مازندران انجام شده است
سخنگوی طرح‌های نوروزی جمعیت هلال احمر با بیان اینکه در طرح امداد نوروزی امسال، به ۱۵ هزار و ۶۴۵ نفر امدادرسانی شده است، گفت: بیشترین عملیات امدادی هلال‌احمر در استان‌های مازندران، اصفهان و فارس آنجا انجام شده است.


خبرگزاری میزان - طبق گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ وحید سلیمی سخنگوی طرح‌های نوروزی جمعیت هلال احمر در مورد خدمات ارائه شده در طرح ملی امداد و نجات نوروز ۱۴۰۲ اعلام کرد: از ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ تا اولین فروردین ۱۴۰۲ کل عملیات و خدمات هلال احمر ۱۲۱۵ مورد بوده است که از این تعداد ۶۴۲ مورد عملیات جاده ای، ۳۶ مورد عملیات و خدمات جوی، ۲۹ مورد عملیات کوهستان، ۸ مورد عملیات در محیط‌های آبی بوده است.  

سخنگوی طرح‌های نوروزی جمعیت هلال احمر در مورد آمار امدادرسانی در این مدت نیز گفت: در این مدت به ۱۵ هزار و ۶۴۵ نفر امدادرسانی شده و ۴۸۲ نفر خدمات اسکان اضطرای، ۵۱۵ نفر انتقال به مراکز درمانی، ۶۴۰۴ نفر درمان در محل و ۴۴ نفر انتقال به مناطق امن را دریافت کرده اند.  

او با بیان اینکه ۱۱۹ مورد عملیات نجات فنی و ۱۳۸ نفر رهاسازی مصدوم در سوانح جاده‌ای انجام شده است، از انجام تست قندوفشارخون برای ۷۳۰۰ نفر خبر داد.  

سلیمی در مورد آمار انجام عملیات امداد و نجات در استان‌های مختلف، بیان کرد: استان‌های مازندران با ۷۷ مورد، اصفهان با ۷۴ مورد، فارس با ۵۵ مورد از جمله استان‌هایی هستند که بیشتری عملیات امداد و نجات در آنجا انجام شده است.

انتهای پیام/


برچسب ها: هلال احمر

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *