رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کین و ولاهوویچ، گزینه‌های ۱۰۰ میلیونی رئال برای خط حمله

15:45 - 01 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۴۵۱۵
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
کین و ولاهوویچ، گزینه‌های ۱۰۰ میلیونی رئال برای خط حمله
هری کین و ولاهوویچ، ۲ گزینه رئال مادرید در تابستان ۲۰۲۳ برای خرید مهاجم هستند.

خبرگزاری میزان - افت بنزما در گلزنی و نیاز به خرید مهاجم باعث شده تا رئال مادرید به فکر یکام عیار و گلزن باشد و از همین رو هری کین و دوشان ولاهوویچ دو گزینه‌ای هستند که رئال مادرید در تابستان ۲۰۲۳ می‌تواند انتقالش را به سرانجام برساند.

قیمت ولاهوویچ ۱۰۰ تا ۱۲۰ میلیون یوروست. یووه در‌ها را به روی رفتنش باز کرده و این بازیکن می‌تواند به رئال بیاید و به تدریج جای بنزما را تا زمان خروجش در سال ۲۰۲۴ بگیرد. اندریک نیز در آن زمان به تیم می‌آید و دوشان و اندریک می‌توانند زوج خط حمله رئال در سال‌های آینده باشند. مشکلات ورزشی و مالی یوونتوس باعث شده تا آن‌ها مشکلی با جدایی ولاهوویچ نداشته باشند.

از سویی دیگر هری کین مهاجم انگلیسی نیز در تابستان آینده به سال پایانی قراردادش با تاتنهام می‌رسد. خارج کردن مهاجم انگلیسی از تاتنهام از  سال‌های گذشته خیلی ساده‌تر است، اما مشکل این جاست که این بازیکن فقط در صورتی به رئال می‌آید که بنزما از تیم رفته باشد چرا که نمی‌خواهد که به نیمکت نشین تبدیل شود.

البته گزینه دیگر رئال این است که همچون امسال به رودریگو و آلوارو به عنوان جایگزین‌های بنزما نگاه کند به این امید که امباپه در سال ۲۰۲۴ خریده شود، اما غیرقابل تصور است که رئال مادرید یک سال دیگر هم بدون مهاجم سپری کند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *