تماشای جاذبه‌های آذربایجان شرقی در «مسافر آذران» / ایرانگردی با مهدی خلیلی 

12:23 - 01 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۴۴۹۰
تماشای جاذبه‌های آذربایجان شرقی در «مسافر آذران» / ایرانگردی با مهدی خلیلی 
«مسافر آذران» سری جدید مجموعه مستند «اهل سفر» به تهیه کنندگی میترا روحی منش و کارگردانی یاسر طالبی از تولیدات جدید شبکه مستند است که به معرفی جادبه‌های تاریخی طبیعی و گردشگری استان آذربایجان شرقی پرداخته است. 

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی شبکه مستند، تهیه کننده «اهل سفر» در اینباره گفت: این مجموعه در سری جدیدش که با نام «مسافر آذران» پخش می‌شود به جاذبه‌های تاریخی، گردشگری، مردم شناسی، آداب و سنن اهالی منطقه و منابع طبیعی و محیط زیست آدربایجان شرقی پرداخته است. 

روحی منش درباره تولید سری جدید این مجموعه گفت: پیش تولید این مجموعه چهار ماه طول کشید، پروژه تولید دو بار، اول به دلیل کسالت و بار دوم به دلیل از اسب افتادن راوی مجموعه جناب آقای خلیلی متوقف شد و کار پس از بهبودی ایشان از سر گرفته شد، خوشبختانه مجموعه حالا آماده پخش شده و در نوروز زیبایی استان آذربایجان شرقی را پیش روی مخاطب می‌گشاید.

این تهیه کننده درباره تولید مجموعه مستند‌های «اهل سفر» هم گفت: ایران سرشار از جاذبه‌هایی است که حتی ایرانیان هم کمتر از آن مطلع هستند، هدف من از آغاز اول معرفی همین زیبایی‌ها و جاذبه‌ها به مردم کشورمان و سپس در سطح بین الملل بود.

روحی منش گفت: «مسافر آذران» در ایام عید هر شب با روایت مهدی خلیلی از شبکه مستند پخش می‌شود و فرصتی را برای بیننده فراهم می‌کند تا جاذبه‌های استان آذربایجان شرقی را از نزدیک تماشا کند. 

«اهل سفر» در شبکه مستند تولید شده و از عوامل آن می‌توان به از دیگر عوامل آن می‌توان به تدوینگر: فرحبخش فرهیدنیا، تصویربردار: امین مافی، نویسنده و کارگردان: یاسر طالبی، صدابردار: سید مجید حسینی، برنامه ریز و دستیار کارگردان: حسن جعفری و طراح، مجری طرح و تهیه‌کننده: میترا روحی منش اشاره کرد.

این مجموعه از سه شنبه ۱ فروردین هر شب ساعت ۲۲ از شبکه مستند پخش می‌شود تکرار آن روز بعد ساعت ۱۰ است.

 انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *