آخرین آمار از ترددهای خارج شهری در سراسر کشور

11:08 - 01 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۴۴۸۰
دسته بندی: جامعه ، عمومی
آخرین آمار از ترددهای خارج شهری در سراسر کشور
بر اساس اطلاعات سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به استثنای محور‌های مسدود و ممنوع، مابقی محور‌های مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام پایگاه خبری  وزارت راه و شهرسازی، طی شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۶۰۱ ترددشمار فعال در محور‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل یک درصد افزایش را نشان می‌دهد. همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۷.۲ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۶ الی ۱۷ و کمترین تردد بین ساعات ۳ تا ۴ صورت پذیرفته که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب‌تری را برای سفر انتخاب کنند.

بیشترین تردد‌ها در آزاد راه کرج- قزوین با ۱۵۴ هزار و ۷۰ خودرو، آزاد راه تهران- کرج با ۱۳۹ هزار و ۵۵۴ خودرو و آزاد راه قزوین کرج با ۱۰۱ هزار و ۶۵۶ خودرو به ثبت رسیده است.

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران میانگین کیفیت هوای پایتخت در روز اول فروردین ۱۴۰۲ در شرایط پاک قرار دارد.

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، اکنون (سه شنبه اول فروردین ۱۴۰۲) میانگین شاخص آلاینده ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون روی عدد ۴۳ و در شرایط پاک قرار دارد.

این درحالی است که آلاینده شاخص هوای پایتخت در مدت ۲۴ ساعت گذشته ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون با میانگین ۵۲ بوده و کیفیت هوای پایتخت در شرایط قابل قبول قرار داشت.

 انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *