ترافیک سنگین در جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال

10:38 - 01 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۴۴۷۶
دسته بندی: جامعه ، عمومی
ترافیک سنگین در جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال
 رییس پلیس راه البرز از ترافیک سنگین در جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال در محدوده جغرافیایی استان البرز خبرداد و از مسافران خواست با احتیاط رانندگی کنند.

خبرگزاری میزان - سرهنگ پیمان کرمی روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این ترافیک در خط جنوبی جاده کرج- چالوس از محدوده شهرستانک تا نساء و در آزادراه تهران - شمال از تونل شماره ۱۸ تا شهرستانک سنگین است.

وی اضافه کرد: همچنین ترافیک در خط جنوبی آزادراه کرج -قزوین محدوده مهرویلا و پل فردیس نیمه سنگین گزارش شده است؛ همچنین ترافیک در خط شمالی آزادراه تهران - کرج - قزوین در برخی مقاطع پرحجم است.

کرمی گفت: با شروع سفر‌های نوروزی، مسافران ضمن رعایت سرعت مطمئنه قبل از سفر از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

رییس پلیس راه البرز یادآورشد: باتوجه به ناپایداری هوا و بارش برف و باران به ویژه در جاده کرج - چالوس ریزش سنگ و کوه متصوراست و مسافران درحاشیه جاده توقف نکنند.

وی گفت: در نوروز امسال تیم‌های پلیس محسوس و نامحسوس با استقرار در تمام محور‌های ارتباطی استان البرز وضعیت ترافیکی را رصد خواهند کرد ضمن آنکه از ظرفیت دوربین‌های هوشمند برای ثبت تخلفات رانندگی کمک گرفته می‌شود.

وی افزود: تمام ظرفیت‌های لازم برای کاهش تصادف‌ها و ایمنی جاده‌ای مردم و مسافران در نظر گرفته شده و ۹۰ تیم محسوس و نامحسوس فعال هستند.

رییس پلیس راه البرزیادآورشد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.
استان البرز دارای یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است و ۱۸ درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به راه‌های این استان است.

 انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *