رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بازدید ۶ ساعته دادستان مرکز استان خوزستان از بازار مایحتاج عمومی در راستای صیانت از حقوق عامه 

20:43 - 29 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۴۴۳۲
بازدید ۶ ساعته دادستان مرکز استان خوزستان از بازار مایحتاج عمومی در راستای صیانت از حقوق عامه 
 دادستان مرکز استان خوزستان در بازدیدی شش ساعته بازدید‌های مختلفی در سطح شهر اهواز انجام داد.

خبرگزاری میزان - چگینی دادستان مرکز استان خوزستان در ابتدا با همراهی بازرسین سازمان صمت، تعزیرات حکومتی و جهاد کشاورزی به سراغ مراکز توزیع مایحتاج ضروری مردم رفت و دستورات لازم را از جمله توزیع بیشتر گوشت و مرغ با نرخ دولتی، نظارت بیشتر بر مراکز فروش، رفع مشکلات صنفی کسبه، تسهیل دسترسی مردم به مراکز توزیع دولتی و ... را صادر کرد.

در بخش دوم این بازدید دادستان مرکز استان با همراهی معاون عمرانی استاندار، شهردار اهواز و تعدادی از معاونین، مدیرکل آموزش و پرورش استان، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از پارک‌ها، مراکز اقامتی مسافران نوروزی، اسکان مدارس، پروژه‌های شهرداری و اقدامات ستاد سفر بازدید کرد.

در این بخش دادستان مرکز استان با تشکر از زحمات و اقدامات صورت گرفته از سوی شهرداری و سایر دستگاه‌ها در خصوص بهسازی سیما و منظر شهری نیز دستوراتی از جمله استقرار اکیپ‌های امدادی و انتظامی در مراکز اقامتی و پارک‌های محوری، نصب بنر به منظور اعلام ادرس مراکز اقامتی، افزایش روشنایی معابر مهم و پرتردد به منظور کاهش تصادف رانندگی، فضاسازی فرهنگی، راه اندازی بوستان‌های تعطیل، فعال سازی گشت‌های امر به معروف دارای مجوز قانونی در مراکز اقامتی و همچنین خرید، صادر کرد. 

چگینی در پایان این بازدید بیان کرد: دادستانی به عنوان یکی از ارکان حاکمیتی با تاسی از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی و سیاست‌های کلان رئیس قوه قضاییه همواره در کنار مردم بوده و با هم افزایی ظرفیت‌های دستگاه‌های مختلف به دنبال امنیت، آسایش و رفاه بیشتر همه شهروندان است.

انتهای پیام/

 


برچسب ها: دادستان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *