آیین کلنگ زنی پروژه دادگستری شهرستان بدره برگزار شد

13:30 - 29 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۴۳۸۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
آیین کلنگ زنی پروژه دادگستری شهرستان بدره برگزار شد
با حضور مسئولین دادگستری استان ایلام و جمعی از مسولین محلی شهرستان بدره مراسم کلنگ زنی پروژه ساختمان دادگستری این شهرستان برگزار شد.

 

خبرگزاری میزان- با حضور مسئولین دادگستری استان  ایلام و جمعی از مسولین محلی شهرستان بدره مراسم کلنگ زنی پروژه ساختمان دادگستری این شهرستان برگزار شد. 

در ابتدای مراسم محسن میرزایی، رئیس دادگستری شهرستان بدره در سخنانی ضمن تقدیر از حضور مسئولین استان و شهرستان اظهارکرد: در دوره تحول و تعالی قوه قضاییه هستیم و در این راستا با توجه به کمبود فضای اداری برای رسیدگی به پرونده‌های قضایی با تلاش و پیگیری‌های رئیس کل دادگستری استان ایلام مجوز احداث ساختمان دادگستری شهرستان بدره از سوی مسئولین  قوه قضاییه اخذ و پس از جذب اعتبار لازم امروز شاهد کلنگ زنی این پروژه هستیم و امیدواریم با مساعدت مسئولین اجرایی شهرستان شاهد راه اندازی آن در موعد مقرر باشیم.

مدیر فنی مهندسی دادگستری استان نیزدر خصوص جزئیات این پروژه توضیح داد و گفت: این پروژه با هزارو ۳۴۰ مترمربع زیربنا و در زمینی به مساحت ۲ هزار و دویست متر مربع و در مدت ۱۸ ماه به بهره برداری خواهد رسید.

 محمدرضا  باقری ابراز امیدواری کرد: با استعانت از خداوند سبحان و با همکاری مسئولین اجرایی شهرستان ساخت این پروژه در وقت مقرر خود به اتمام برسد تا مردم خوب و ولایتمدار شهرستان بتوانند در محلی مناسب به امورات قضایی خود بپردازند.

محسن میرزایی، رئیس حوزه قضایی شهرستان بدره نیز با اعلام این خبر در مورد اقدامات انجام گرفته در خصوص به صفر رساندن موجودی پروند‌ها وعامل موفقیت خود را پشتکار فراوان و شوق به خدمت عنوان کرد و گفت: بدلیل اینکه اینجانب علاوه بر سمت قاضی شعبه عمومی، جانشین دادستان و قاضی شعبه اجرای احکام کیفری و مدنی و قاضی شورای حل اختلاف نیز هستم و فاقد همکار قضایی هستم لذا در راستای رفع اطاله دادرسی و انجام به موقع وظایف همه روزه چه در ایام تعطیل و ساعات غیر اداری در حال خدمتگزاری و انجام امورات هستم.

وی از دیگر عوامل این عملکرد را پیگیری در ارائه سریع نظریات کارشناسی و حضور همیشگی در محل کار و دعوت طرفین به سازش و اصلاح ذات البین در مورد برخی از پروند‌ها شرکت نکردن در جلسات غیر ضروری و نظارت بر عملکرد ضابطین در انجام سریع دستورات عنوان کرد.

میرزایی در مورد اقدامات صورت گرفته در خصوص حفظ حقوق عامه نیز گفت با توجه به رصد مرتب موارد حفظ حقوق عامه به صورت میدانی و در مقام مدعی العموم در همه زمینه‌ها از نظارت بر فعل و ترک فعل مدیران گرفته تا نظارت بر بازار ورود کرده و شخصا معتقد به مدیریت میدانی در باب حفظ حقوق عامه میباشم که بحمدالله مجموعه عملکرد‌ها در این خصوص منجر به حفظ اراضی ملی، کاهش و قوع جرم و امنیت اجتماعی پایدار در این شهرستان گردیده به گونه‌ای که بدره در اغتشاشات اخیر شاهد نا آرامی و آشفتگی اجتماعی نبوده است.

انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *