تولد مسابقه «دو به دو» با جایزه غافلگیرانه/ بازگشت مجری تلویزیون پس از ۵ سال

14:26 - 28 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۴۲۹۱
تولد مسابقه «دو به دو» با جایزه غافلگیرانه/ بازگشت مجری تلویزیون پس از ۵ سال
مسابقه «دو به دو» با اجرای علی مرادی و تهیه کنندگی حمید مراوندی هر شب در ایام نوروز و ماه رمضان روی آنتن شبکه دو می‌رود.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی مسابقه، «دو به دو» یک مسابقه خانوادگی است که از سه شنبه اول فروردین با اجرای علی مرادی روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود. 

 «دو به دو» مسابقه‌ای بر پایه اطلاعات عمومی است و شرکت کنندگان آن که از نسبت فامیلی برخوردارند؛ بدون محدودیت سنی در گروه‌های دو نفره در برنامه حضور دارند.

مسابقه در دو مرحله مقدماتی و نهایی برگزار می‌شود و در هر قسمت یک خانواده یا گروه به فینال راه پیدا می‌کنند. لازم به ذکر است که جایزه فینال فینالیست‌ها یک غافلگیری جذاب دارد که در خبر‌های بعدی اعلام می‌شود. «دو به دو» در فصل اول در ۵۲ قسمت روی آنتن شبکه دو می‌رود که ۲۸ قسمت از آن هر شب در ایام نوروز و ماه رمضان پخش می‌شود همچنین پیمان قانع طراحی و اجرای دکور این مسابقه را بر عهده دارد و سعی شده از چیدمان‌های معمول مسابقه‌های تلویزیونی فراتر رفته و فضای مدرن و متفاوتی در نظر گرفته شود.

علی مرادی از مجریان جوان تلویزیون است که پیش از این با برنامه‌های «امروز هنوز تموم نشده» و «ویتامین ۳» دیده شد و چند سالی روی آنتن نبود. تهیه کنندگی و کارگردانی این مسابقه را هم حمید مراوندی بر عهده دارد که پیش از این مجری طرح برنامه‌های «کتاب باز»، «سیم اخر» و... بوده است. 

«دو به دو» از ابتدای نوروز تا عید فطر هر شب ساعت ۲۱:۴۵ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

 

تولد مسابقه «دو به دو» با جایزه غافلگیرانه/ بازگشت مجری تلویزیون پس از ۵ سال

 انتهای پیام/

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *