رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پورحمیدی: از قلعه‌نویی تشکر می‌کنم که جوان‌ها را دید/ امیری: تیم ملی با مدیریت قوی به همه چیز می‌رسد

10:51 - 28 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۴۲۳۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پورحمیدی: از قلعه‌نویی تشکر می‌کنم که جوان‌ها را دید/ امیری: تیم ملی با مدیریت قوی به همه چیز می‌رسد
دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: در دو، سه سال اخیر خیلی زحمت کشیدم و انگیزه زیادی برای حضور در تیم ملی داشتم.

خبرگزاری میزان - حسین پورحمیدی که در محل اردوی تیم ملی فوتبال حضور یافته بود، درباره دعوتش به تیم ملی اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*از سیدمهدی رحمتی و اشکان نامداری که برای من زحمت کشیدند، ممنونم. از امیر قلعه‌نویی هم که ما جوان‌ها را دید، تشکر می‌کنم. امیدوارم اعتماد او را جلب کنم.

*تلاش زیادی کردم به تیم ملی برسم و خدا را شکر قلعه‌نویی مرا به تیم ملی دعوت کرد. واقعاً از او ممنون هستم. فکر می‌کردم دعوت شوم، چون در دو، سه سال اخیر خیلی زحمت کشیدم و انگیزه زیادی برای حضور در تیم ملی داشتم.

*آقا سید (رحمتی) و آقا اشکان (نامداری) خیلی تأثیرگذار بودند و با من صحبت کردند و انگیزه دادند. حس خوبی دارم و قلعه‌نویی من را دعوت کرد تا بهترین باشیم.

*امیری: تیم ملی با مدیریت قوی به همه چیز می‌رسد

وحید امیری نیز در حاشیه حضور در اردوی تیم ملی فوتبال اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*خداراشکر باز هم سعادت نصیب من شد که به تیم ملی دعوت شوم و امیدوارم که بتوانم به تیم ملی کمک کنم.

*انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی؟ خداراشکر، مربیان خوبی در داخل فوتبال ما هستند. قلعه‌نویی سال‌هاست که در لیگ برتر افتخارات زیادی کسب کرده و امیدوارم با حضور او تیم ملی گام به گام به اهدافی که دارد، برسد.

*اعلام اسامی تیم ملی؟ این موضوع در اختیار من نیست که درباره نفراتی که دعوت شدند صحبت کنم. قطعاً ملاکی وجود داشته و امیدوارم شرایط روز به روز بهتر شود.

* پیشکسوتان چقدر می‌توانند به تیم ملی کمک کنند؟ خداراشکر در این چند روز دیدم که همه حمایت خوبی از تیم ملی داشتند. مطمئن باشید اتفاقات خیلی خوبی می‌افتد، پتانسیل بازیکنان تیم ملی خیلی بالاست و با مدیریت قوی به همه چیز می‌رسیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *