رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

زارع: خوشحالم امسال، سالِ تحویل کنار خانوده‌ام خواهم بود

9:33 - 28 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۴۲۱۸
زارع: خوشحالم امسال، سالِ تحویل کنار خانوده‌ام خواهم بود
دارنده مدال طلای سنگین وزن کشتی آزاد جهان گفت: بسیار خوشحالم که امسال می‌توانم در زمان سال تحویل در کنار خانواده‌ام باشم.

خبرگزاری میزان - امیرحسین زارع، عضو تیم ملی کشتی آزاد در وزن ۱۲۵ کیلوگرم در گفت‌وگو باروابط عمومی فدراسیون کشتی اظهار داشت: برخی از سال‌ها به خاطر تقویم مسابقات مجبور بودیم که سال نو را در خانه کشتی تحویل کنیم، اما امسال فرصتی بدست آمد تا چند روز را به شهرستان آمل بروم و عید نوروز را در کنار خانواده باشم.

وی در مورد اینکه در مدت ۶ روز تعطیلی اردوی تیم ملی کشتی آزاد چه خواهد کرد گفت: دیدار با اقوام و همچنین حضور در طبیعت بسیار زیبای مازندران و خوردن غذای محلی به خصوص دستپخت مادر عزیزم برایم مفرح خواهد بود.

زارع در مورد اینکه چه غذایی را بیشتر دوست دارد گفت: لوبیا پلو با گوشت گوسفندی غذای مورد علاقه من است که مادرم همیشه لطف دارد و برایم درست می‌کند.

دارنده مدال‌های برنز المپیک و جهان در مورد خاطراتش از عید نوروز گفت: اکثر خاطرات عید برای کودکی است و و شور و شوق آمدن آن و دید و بازدید‌ها و مراسمات نوروز از جمله آن‌هاست، اما به سیزده بدر و حضور در طبیعت شمال بسیار علاقه دارم که با توجه به برگزاری اردو‌های تیم ملی باید بر روی تمرینات خود تمرکز کنم.

زارع با بیان اینکه امیدوارم سال خوبی برای تمامی هموطنانم پیش رو باشد گفت: مردم همیشه حامی ورزش ملی کشور و قهرمانان آنان بودند و ما نیز نیازمند دعای خیر آن‌ها برای موفقیت در رقابت‌های پیش رو هستیم. امیدوارم که امسال بتوانیم در مسابقات پیش رو از جمله رقابت‌های جهانی صربستان و بازی‌های آسیایی چین بدرخشیم و باعث افتخار مردم و کشور عزیزمان شویم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *