۳۵۰ نفر زندانی استان آذربایجان غربی با کمک ستاد دیه و خیرین آزاد شدند 

22:23 - 27 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۴۱۹۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
۳۵۰ نفر زندانی استان آذربایجان غربی با کمک ستاد دیه و خیرین آزاد شدند 
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی گفت: در سال ۱۴۰۱ تعداد ۳۵۰ زندانی با کمک‌های مردمی و ستاد دیه آزاد شدند و این تعداد افراد توانستند به کانون گرم خانواده خود بازگردند.

خبرگزاری میزان_ ناصر عتباتی در جلسه عصرگاهی روز شنبه ۲۷ اسفند ماه ستاد دیه استان که با حضور اعضا در محل زندان مرکزی ارومیه برگزار می‌شد، گفت: کمک‌های مردمی به ستاد دیه در سال ۱۴۰۱واقعا کم نظیر بود و مبلغ ۳۳ میلیارد تومان جذب کمک‌های خیرین و مردم نیک اندیش را داشتیم. 

عتباتی  افزود: برنامه‌های  مفصلی هماهنگ شده است در جشن گلریزان سال ۱۴۰۲ مبالغ کمک‌ها را به حداکثر میزان خود برسانیم تا بتوانیم تعداد قابل توجهی از زندانیان جرایم غیر عمد و محکومین مالی را از زندان آزاد کنیم. 

رئیس کل دادگستری استان ادامه داد: در سال ۱۴۰۱ تعداد ۳۵۰ نفر زندانی با کمک‌های مردمی و ستاد دیه آزاد شد و این تعداد افراد توانستند به کانون گرم خانواده خود بازگردند و این میسر نمی‌شد مگر با نگاه محبت آمیز خیرین نیکو سرشت که در کنار ستاد دیه قرار گرفتند. 

عتباتی افزود ستاد دیه یک خیریه معقول است و مردم به اعتبار اعضای ستاد دیه و پیگیری آن‌ها کمک‌های خود را تقدیم می‌کنند. 


رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی افزود: ۲۸ نفر مددجو که ۲۹ میلیارد تومان محکومیت داشتند با تلاش مددکاران و مسولین قضایی و نیکوکاران و کارکنان ستاد دیه با ۴ میلیارد تومان گذشت شکات و پرداخت ۶۷۵ میلیارد خانواده‌ها و آورده ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان ستاد دیه از نعمت آزادی بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *