کشف جسد نظامی آمریکایی که مورد آزار جنسی قرار گرفته بود

15:14 - 27 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۴۱۴۷
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
کشف جسد نظامی آمریکایی که مورد آزار جنسی قرار گرفته بود
جسد یک نظامی زن آمریکایی که درباره آزارهای جنسی مکرر به‌خصوص از سوی یکی از مافوق‌های خود شکایت داشته، در یکی از پایگاه‌های نظامی آمریکا کشف شد.

خبرگزاری میزان – ارتش آمریکا در حال بررسی مرگ یک نظامی زن در یکی از پایگاه‌های نظامی این کشور در تگزاس است.

به گزارش آسوشیتد پرس، مقامات پایگاه نظامی «فورت هود» اعلام کردند «آنا باسالدوا رویز»، روز دوشنبه گذشته جان خود را از دست داده است؛ این مهندس نظامی آمریکایی ۱۵ ماه را با گروه سواره‌نظام فورت هود گذرانده بود.

باسالدوا، ۲۰ ساله، در جولای ۲۰۲۱ به ارتش آمریکا پیوسته و از دسامبر همان سال در سواره نظام فورت هود خدمت کرده است.

با این وجود مقامات پایگاه فورت هود اطلاعاتی درباره علت مرگ این نظامی آمریکایی منتشر نکرده‌اند.

در بیانیه این پایگاه آمده است: ارتش به انجام تحقیقات کامل و جمع آوری تمام شواهد و حقایق ادامه خواهد داد تا مطمئن شود دقیقا چه اتفاقی رخ داده است. اطلاعات مربوط به هرگونه آزار و اذیت احتمالی به طور کامل مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

«اتحادیه شهروندان آمریکای لاتین متحد» (LULAC) روز جمعه یک کنفرانس خبری در دروازه اصلی پایگاه فورت هود برگزار کرد و خواستار تحقیقات «اف‌بی‌آی» در مورد مرگ باسالدوا شد.

به گفته مقامات این اتحادیه، والدین این نظامی آمریکایی اظهار داشتند که دخترشان از آزار جنسی مکرر توسط اعضای ارتش، از جمله یکی از مافوق‌هایش شکایت داشته است.

فورت هود از سال ۲۰۲۰ و زمانی که یکی از نظامیان مستقر در آن ناپدید و ماه‌ها بعد جسدش کشف شد، تحت نظارت شدید قرار گرفته اس؛ در سال‎های اخیر ارتش آمریکا با پرونده‌های متعدد آزار جنسی دست و پنجه نرم می‌کند.

انتهای پیام/


برچسب ها: آمریکا آزار جنسی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *