انتقال ۱۵۳ مصدوم حوادث توسط ناوگان هلال احمر به مراکز درمانی

11:08 - 27 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۴۰۸۷
انتقال ۱۵۳ مصدوم حوادث توسط ناوگان هلال احمر به مراکز درمانی
وحید سلیمی‌ با اشاره به آغاز طرح ملی امداد و نجات نوروز ۱۴۰۲، گفت: ۱۵۳ مصدوم سوانح و حوادث مختلف در ۷۲ ساعت گذشته به مراکز درمانی توسط ناوگان هلال احمر منتقل شدند.

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ وحید سلیمی؛ سخنگوی طرح نوروزی هلال احمر ۱۴۰۲ در خصوص خدمات ارائه شده به شهروندان در قالب این طرح در ۷۲ ساعت گذشته گفت: در مجموع ۴۲۹ عملیات و خدمت در ۷۲ ساعت گذشته انجام شد که ۲۳۷ مورد جاده ای، ۱۷ عملیات در خصوص حوادث جوی، ۴ عملیات در محیط‌های آبی و ۷ عملیات نجات کوهستان نیز انجام شده است.


وی افزود: در این عملیات‌ها به ۵۰۰ نفر امدادرسانی شده و برای ۱۵۳ نفر از شهروندان نجات داده شده نیز اسکان اضطراری فراهم شده است. علاوه بر این ۱۵۳ نفر از مجروحین توسط ناوگان هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند.
سلیمی خاطرنشان کرد: ۸۷۴ نفر از مصدومین سوانح مختلف نیز در محل درمان شده و ۲۰ نفر از گرفتارشدگان نیز به مناطق امن منتقل شده اند.


این مقام مسئول در جمعیت هلال احمر ادامه داد: ۴۴ عملیات نجات فنی در این بازه زمانی در سطح کشور برای نجات متاثرین از تصادف انجام شده که منجر به نجات ۶۱ نفر شده است. لازم به ذکر است بیشتر امدادرسانی در ۷۲ ساعت گذشته به ترتیب در استان‌های خوزستان، مازندران و اصفهان بوده است.


همچنین در پایگاه‌های جمعیت هلال احمر سلامت مسافرین مورد توجه جدی قرار می‌گیرد و بر همین اساس ۱۰۶۵ تست فشارخون و قند نیز انجام شده است.


انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *