رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مهلت ۷ روزه رئیس دادگستری میرجاوه به گمرک این شهرستان برای تعیین تکلیف کالاها موجود در انبارها

10:41 - 27 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۴۰۸۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مهلت ۷ روزه رئیس دادگستری میرجاوه به گمرک این شهرستان برای تعیین تکلیف کالاها موجود در انبارها
رئیس کل دادگستری میرجاوه طی بازدید سرزده از انبار‌های گمرک این شهرستان خواستار تعیین تکلیف کالا‌های موجود در انبار‌های مذکور با قید فوریت شد.

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام والمسلمین اسحاق میرزاده آبگرمی طی بازدید سرزده از انبار‌های گمرک این شهرستان خواستار تعیین تکلیف کالا‌های موجود در انبار‌های مذکور با قید فوریت شد.

در این بازدید میدانی که با حضور رئیس گمرک و رئیس پایانه مرزی شهرستان صورت گرفت، از محوطه و انبار‌های گمرک بازدید به عمل آمد.

رئیس کل دادگستری میرجاوه  با اعلام نارضایتی از حجم زیاد خودرو‌های بلا تکلیف در پشت مرز ایران و پاکستان که به بیش از ۴۰۰ کامیون و تریلی می‌رسد، اظهار کرد: این خودرو‌ها بعضا حامل مواد سوختی و اشتعال زا هستند و با توجه به گرم شدن هوا خطر آفرین خواهد بود و علاوه بر این توقف بیش از حد این کامیون‌ها در گمرک باعث سرگردانی رانندگان این خودرو‌ها می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین اسحاق میرزاده آبگرمی ضمن تاکید بر تعیین تلکیف و ترخیص هرچه سریعتر خودرو‌ها و کالا‌های موجود در انبار‌های گمرک بیان کرد: گمرک ظرف مدت یک هفته از تاریخ بازدید، گزارش اقدامات انجام شده را به حوزه قضایی میرجاوه اعلام کند.

انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *