حراج عمومی بیش از ۵ هزار دستگاه وسیله نقلیه موتوری در شیراز انجام می‌شود

8:02 - 27 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۴۰۵۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
حراج عمومی بیش از ۵ هزار دستگاه وسیله نقلیه موتوری در شیراز انجام می‌شود
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس گفت:اموال توقیفی در ۱۰ پارکینگ شیراز و ۲ پارکینگ شهرستان‌های فارس امروز در قالب یک حراج عمومی تعیین تکلیف می‌شود.

خبرگزاری میزان _ دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس گفت: در راستای تعیین تکلیف موتورسیکلت و خودرو‌های توقیفی در قالب آخرین حراج حضوری استان فارس در سال جاری  بیش از ۵ هزار وسیله نقلیه موتوری تعیین تکلیف می‌شود.

سید مصطفی بحرینی با بیان اینکه در این حراج عمومی ۵ هزار و ۴۰۰ دستگاه موتور سیکلت و ۳۸ دستگاه خودرو در مرکز استان و شهرستان‌های فیروزآباد و فراشبند به حراج عمومی گذاشته می‌شود، گفت: زمینه حضور داوطلبین شرکت در این حراج با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) فراهم شده است.

 وی همچنین از ادامه حراج‌های عمومی از ابتدای سال آینده خبر داد و افزود: اقدامات مقدماتی و برنامه ریزی جهت تعیین تکلیف اموال توقیفی در ۷۸ پارکینگ انجام شده است که در مرحله اول و در حراج امروز وضعیت اموال توقیفی در ۱۲ پارکینگ مشخص خواهد شد.

دادستان مرکز استان فارس با تأکید بر لزوم صیانت از حقوق عامه در بحث اموال و مالکیت شهروندان از تعیین تکلیف ۴۶ هزار موتورسیکلت و ۱۶ هزار خودرو تا پایان این طرح خبر داد و افزود: پیش از این مطابق مقررات به مالکین و یا متصرفین این وسایل نقلیه موتوری جهت مراجعه و ترخیص اخطار‌های قانونی داده شده است.

وی همچنین از تشکیل هیئتی متشکل از مسئولین قضایی، اداره کل بازرسی، انتظامی و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان فارس جهت تسریع در تعیین تکلیف این اموال و تخلیه کامل پارکینگ‌های توقیفی استان خبر داد و تصریح کرد: اطلاع رسانی برگزاری حراج‌ها و مزایده‌های بعدی از طریق ستاد اجرایی فرمان امام (ره) انجام می‌شود.

دادستان مرکز استان فارس در ادامه تأکیدکرد: مالکین و متصرفین این اموال پیرو اخطار‌های قبلی چنانچه وسیله نقلیه آنان شرایط ترخیص را داشته باشد تا قبل از انجام تعیین تکلیف قانونی می‌توانند با پرداخت هزینه‌های پارکینگ و سایر هزینه نسبت به ترخیص آن اقدام کنند.

گفتنی است حراج عمومی امروز در شیراز خیابان خبرنگار، قبل از ساختمان قطار شهری شیراز در مجتمع طوبی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *