اعزام تیم تنیس نوجوانان به مسابقات مقدماتی جهان با کمک خانواده‌ها

10:40 - 26 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۳۹۸۴
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
اعزام تیم تنیس نوجوانان به مسابقات مقدماتی جهان با کمک خانواده‌ها
مدیر تیم‌های ملی تنیس گفت: به دلیل عدم تخصیص به موقع بودجه تیم کمتر از ۱۴ سال در آستانه بازماندن از رقابت‌های مقدماتی جهان قرار داشت.

خبرگزاری میزان -  به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، فرشاد صفتی با تاکید بر اینکه به دلیل عدم تخصیص به موقع بودجه از سوی وزارت ورزش تیم کمتر از ۱۴ سال ایران در آستانه بازماندن از حضور در رقابت‌های مقدماتی جهانی و مسابقات سطح یک تنیس آسیا بود، خاطر نشان کرد: بعد از میزبانی شایسته فدراسیون تنیس کشورمان در برگزاری رقابت‌های تور جهانی در جزیره کیش، در صدد بودیم تا تیم کمتر از ۱۴ سال ایران را در دو رویداد مقدماتی جهانی و مسابقات سطح یک تنیس آسیا به میدان بفرستیم که متاسفانه به دلیل عدم تخصیص به موقع بودجه، اعزام تیم‌های تنیس کشورمان مقدور نبود و در شرایطی که به بازیکنان و کادر فنی اعلام کردیم این اعزام لغو شده، اما در آخرین لحظات با تلاش‌ها و پیگیری رییس فدراسیون، حمایت خانواده‌ها و جامعه تنیس این مساله ختم به خیر شد و کاروان کشورمان طبق برنامه راهی این رویداد می‌شود.

وی تاکید کرد: بازیکنان و ملی پوشان کشورمان در این مدت اردو‌های آماده سازی خود را پشت سرگذاشته و حضور آن‌ها در میادین معتبر از منظر ملی و اعتبار ورزش ایران از اهمیت خاصی برای ما برخوردار است به همین منظور از مدت‌ها پیش تلاش کردیم تا این اعزام به شایستگی و در زمان مقرر انجام شود، البته در این میان دچار مشکلاتی شدیم که با تلاش‌ها و پیگیری رییس فدراسیون این مساله ختم به خیر شد و همه چیز طبق برنامه پیش می‌رود.

صفتی تاکید کرد: عدم اعزام تنیسور‌های نوجوان کشورمان به این مسابقات موجب می‌شد تلاش‌های آن‌ها در چند سال اخیر بر باد رفته و شاهد سقوط تنیس ایران به پیش‌مقدماتی جهانی باشیم که با این شرایط دیگر مشکلی برای اعزام وجود ندارد.

گفتنی است طبق برنامه قرار است تیم دختران ایران روز جمعه تهران را به مقصد مالزی ترک کنند تا در مرحله مقدماتی جهانی در منطقه آسیا و اقیانوسیه به مصاف رقبای خود بروند. تیم کمتر از ۱۴ سال پسران ایران نیز پنجم فروردین ماه خود را به کوچینگ مالزی خواهند رساند.

بعد از این مسابقات دختران و پسران نوجوان تنیس ایران باید در مسابقات سطح یک تنیس آسیا که به میزبانی هند و از۱۳ تا بیست و ششم فروردین ماه در شهر اودیشا برگزار می‌شود، شرکت کنند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *