رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اهدای کاپ اخلاق لیگ برتر والیبال به تیم راهیاب ملل مریوان

13:50 - 24 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۳۷۷۶
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
اهدای کاپ اخلاق لیگ برتر والیبال به تیم راهیاب ملل مریوان
رئیس فدراسیون والیبال کاپ تیم اخلاق لیگ برتر مردان سال ۱۴۰۱ را به مدیرعامل باشگاه راه‌یاب ملل مریوان اهدا کرد.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال امروز (چهارشنبه ۲۴ اسفند) به همراه میلاد تقوی دبیرکل، نشستی با مدیرعامل و سرمربی تیم راه‌یاب ملل مریوان داشت و در این جلسه کاپ تیم اخلاق لیگ برتر مردان سال جاری را به راه‌یاب ملل مریوان اهدا کرد.

رئیس فدراسیون والیبال که سابقه مسئولیت ورزش چند استان از جمله کردستان، کرمانشاه و خراسان را در پرونده کاری خود دارد، در این نشست به اهمیت فعالیت در مناطق مرزی و دور از مرکز اشاره کرد و گفت: کردستان منطقه‌ای است که هر فعالیت در راستای توسعه ورزش و سلامتی مردم ارزش معنوی برای مردم این استان دارد. هر قدمی در این منطقه بردارید، ماندنی است.

وی به ضرورت توجه خاص به ورزش این مناطق تاکید کرد و افزود: اگر مناطق دور از مرکز هر چقدر سالن و زمین ورزش داشته باشند، با اعداد و ارقام نمی‌توان ارزش برای آن‌ها تعیین کرد، زیرا اگر در این مناطق برای رفاه و اشتغال مردم کار انجام شود، از مهاجرت آن‌ها جلوگیری خواهد شد.

داورزنی ادامه داد: از نظر فدراسیون والیبال، حضور تیم راه‌یاب ملل مریوان در لیگ برتر، برابر با قهرمانی است، زیرا باعث ایجاد احساس‌های خوب مانند قومیت در مردم این استان می‌شود.

رئیس فدراسیون والیبال با تاکید بر این‌که به مناطق محروم و دورافتاده از مرکز، نگاه خاص داریم، گفت: برنامه‌های توسعه والیبال در مناطق مرزی داریم و تلاش می‌کنیم که مردم این مناطق، ایرانی بودن خود را حس کنند. ایجاد فضای امن ورزشی برای خانواده‌های این مناطق بسیار اهمیت دارد.

وی در پایان با یادآوری این‌که آرش صادقیانی از نیرو‌های ارزشی والیبال ایران است، جام تیم اخلاق لیگ برتر مردان سال ۱۴۰۱ را به مدیرعامل باشگاه و سرمربی تیم راه‌یاب ملل مریوان اهدا کرد.

سی‌‎و‌ششمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران که از روز چهارشنبه ششم مهرماه با حضور ۱۴ تیم آغاز شده بود، سه‌شنبه ۱۶ اسفند با قهرمانی شهداب یزد به پایان رسید. تیم لبنیات هراز آمل به مقام نایب قهرمانی دست یافت و تیم‌های پاس گرگان و پیکان تهران عنوان سوم مشترک را به دست آوردند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *