اینچه درگاهی: هیچ پرونده مالی ندارم/ امیدوار بودم امروز مشکلات ژیمناستیک حل شود

11:41 - 24 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۳۷۲۶
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
اینچه درگاهی: هیچ پرونده مالی ندارم/ امیدوار بودم امروز مشکلات ژیمناستیک حل شود
رییس سابق فدراسیون ژیمناستیک گفت: بهتر بود همه رقابت می‌کردند و نتیجه را به خود مجمع سپرده می‌شد.

خبرگزاری میزان - زهرا اینچه درگاهی، پس از حذف نامش از بین کاندیداهای رایست فدراسیون ژیمناستیک و خروجش از مجمع صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*در کلیه مراحل تبرئه شدم و پرونده مالی ندارم . در حال حاضر اصلاً پرونده‌ای ندارم. رد صلاحیت نشدم. به من چیزی اعلام نکردند و بعد از شروع مجمع با وجودی که حرف "الف" هستم، اما سخنرانی از حرف "ح" شروع شد. تخته را نگاه کردم و دیدم اسمم روی تخته نیست. از دوستان پرسیدم تا اعلام نظر کنند که گفتند تایید صلاحیت شما هنوز نیامده است. ترجیح دادم این فرصت و تنفس را بدهیم تا اگر نهاد‌های نظارتی زمان بیشتری برای بررسی دارند، داشته باشند.

*در پاسخ به این سوال که مجمع در حال برگزاری است؟ اشکالی ندارد و اگر به رسمیت می‌رسد و تشکیل می‌شود مبارک هر کسی می‌شود که انتخاب می‌شود. اگر تکرار شد هم ممکن است انتخاباتی وجود داشته باشد.

*در خصوص واکنش نماینده فدراسیون جهانی؟ متاسف شدند.

*خیلی امیدوار بودم امروز مشکلات ژیمناستیک حل شود. فکر می‌کنم اگر قرار بود اراده بر این باشد، بهتر بود همه رقابت می‌کردند و نتیجه را به خود مجمع سپرده می‌شد تا نتیجه انتخابات و این انتظار قانونی مشخص شود و ژیمناستیک سر و سامان بگیرد.

رئیس پیشین فدراسیون ژیمناستیک در مورد اینکه درگذشته انتخاباتی به گونه‌ای برگزار می‌شد که پس از تایید صلاحیت‌ها فرصت برای اعتراض کاندیدا‌ها وجود داشت، تاکید کرد: این خیلی خوب بود و اگر زودتر اعلام می‌شد، پیگیری، صحبت و رایزنی می‌شد تا انشالله همه چیز ختم به خیر و حل می‌شد و همه با روی خوش مجمع را ترک می‌کردیم.

*متاسف هستم و خیلی دلم می‌خواهد ژیمناستیک سر و سامان بگیرد و انتخابات برگزار شود. اعضای مجمع چهل و چند نفر بودند و اگر یک سوم اعضا نیز مجمع را ترک کنند، مجمع از صلاحیت می‌افتاد. بهتر است دلیل این موضوع را از بالا بپرسید.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *