لیگ قهرمانان اروپا| حذف پورتو در شب کم فروغ طارمی مقابل اینتر/ گلباران سیتیزن‌ها با رکوردشکنی هالند

9:30 - 24 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۳۶۹۷
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
لیگ قهرمانان اروپا| حذف پورتو در شب کم فروغ طارمی مقابل اینتر/ گلباران سیتیزن‌ها با رکوردشکنی هالند
تیم‌های اینترمیلان و منچسترسیتی با غلبه بر رقبای خود راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شدند.

خبرگزاری میزان - در شب نخست از هفته دور دوم برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته (سه‌شنبه) دو دیدار از ساعت ۲۳:۳۰ برگزار شد که در یکی از مهم‌ترین باتزی‌های تیم پورتو در حالی در استادیوم دراگائو میزبان تیم امیلان بود که تیم پرتغالی با توجه به باخت یک بر صفر در بازی رفت محکوم به پیروزی مقابل نراتزوری بود، اما در پایان نود دقیقه تلاش پورتو و فرصت‌های متعدد این بازی باوی بدون گل خاتمه یافت تا طارمی و هم تیمی‌هایش وداع تلخی با لیگ قهرمانان اروپا داشته باشند.

همچنین پپه، مهاجم برزیلی پورتو در دقیقه هفتم وقت‌های تلف شده نیمه دوم این بازی با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد و ضربه سر توپ مهدی طارمی در دقیقه ۵+۹۰ به تیر دروازه اینتر برخورد کرد.

در بازی همزمان تیم منچسترسیتی با وجود تساوی یک بر یک در بازی ر مقابل لایپزیش موفق شد در دیدار برگشت جشنواره‌ای از گل راه بیندازد و در پایان سیتیزنا با درخشش و رکوردشکنی ارلینگ هالند توانستند با نتیجه ۷ بر صفر مهمان آلمانی خود را بدرقه کنند تا با پیروزی ۸ بر ۱ در مجموع دو بازی خط و نشان جدی برای مدعیان قهرمانی بکشد.

پنج گل از این هفت گل را ارلینگ هالند در دقایق ۲۲ (پنالتی)، ۲۴، ۵+۴۵، ۵۳ و ۵۷ به ثمر رساند و بقیه گل‌ها توسط ایلکای گوندوگان در دقیقه ۴۹ و کوین دی‌بروینه در دقیقه ۲+۹۰ زده شدند.

هالند با گلات در بازی دیشب تعداد گل‌های خود در ۲۵ بازی لیگ قهرمانان اروپا را به ۳۰ رساند تا با ۲۲ سال و ۲۳۶ روز جوانترین بازیکن تاریخ باشد که به رکورد ۳۰ گل می رسد. رکورد قبلی دست کیلیان امباپه بود که با ۲۲ سال و ۳۵۲ روز به این تعداد گل در لیگ قهرمانان رسیده بود.

در آخرین شب از بازی‌های دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امشب (چهارشنبه) از ساعت ۲۳:۳۰ رئال مادرید میزبان لیورپول است و ناپولی به مصاف اینتراخت فرانکفورت خواهد رفت.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *