روایت شکست پروژه اغتشاشات اخیر در نمایشگاه «روایت میدان»

17:53 - 24 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۳۶۹۰
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
روایت شکست پروژه اغتشاشات اخیر در نمایشگاه «روایت میدان»
نمایشگاه تبیینی روایت میدان با رویکرد تبیین پشت‌پرده اغتشاشات اخیر و اقدامات صورت گرفته توسط وزارت اطلاعات در مقابله با توطئه‌های دشمنان و سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه و در راستای «جهاد تبیین» در حال برگزاری است.

 خبرگزاری میزان - نمایشگاه تبیینی روایت میدان با رویکرد تبیین پشت‌پرده اغتشاشات اخیر و اقدامات صورت گرفته توسط وزارت اطلاعات در مقابله با توطئه‌های دشمنان و سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه در ایام گرامیداشت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات افتتاح شد.

در این نمایشگاه که در راستای «جهاد تبیین» و بیان اقدامات صورت گرفته برپا شده است، برخی اسناد و مدارک مربوط به اقدامات دشمنان، گروهک‌های تروریستی و نهادهای وابسته به سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه در اغتشاشات پاییز ۱۴۰۱ و همچنین اقدامات پیشینی آنها برای نخستین‌بار به نمایش درآمده است.

به گفته مسئول نمايشگاه، ۱۸ غرفه در قالب‌های مختلف از جمله آثار نمایشی، فیلم، روایت‌سازی،  فضای مجازی، موش‌گرافی، دیوانگار و ... در این نمایشگاه به تبیین اقدامات صورت‌گرفته وزارت اطلاعات در اغتشاشات پاییز ۱۴۰۱ پرداخته است.

روایت شکست پروژه اغتشاشات اخیر در نمایشگاه «روایت میدان»

هدف اصلی این نمایشگاه جهاد تبیین است که بارها رهبر معظم انقلاب در بیاناتشان به آن اشاره داشتند. روشن کردن این موضوع که در پشت پرده اغتشاشات اخیر در کشورمان چه گذشت و دشمن چگونه تلاش کرد جوانان ناآگاهی که در محاصره فضای مجازی رها بودند را شناسايی و برای رسیدن به اهداف شوم خود از آنها سوءاستفاده کند از اهمیت بالایی برخوردار است.

 در غرفه‌های نمایشگاه که عناوینی همچون اتاق فرمان، اتاق عملیات، مدرسه آشوب، نفوذ، بیگانگان، روایت‌سازی، تهاجم ترکیبی، نگاه پنهان، روایت دست‌ها، پژوهش و نشر، ایران قوی، تعامل ... دارند راویان تلاش می‌کنند تا ۳ محور برنامه‌ریزی برای اغتشاشات، روند اجرایی‌سازی و ایران قوی را به شکلی جذاب و هنرمندانه برای مخاطب تصویرسازی و تببین کنند.

در غرفه‌های شاهچراغ، صحنه آشوب و سوریه‌سازی،  آثار به صورت ویدئومپینگ ارائه می‌شود. به عنوان مثال در غرفه شاهچراغ در قالب ویدئومپینگ، این حادثه تروریستی به نمایش درآمده است گویی که مخاطب در صحنه و گوشه‌ای از بارگاه ملکوتی حصرت احمدبن موسی علیه‌السلام حضور دارد و از نزدیک آن صحنه‌های تلخ و جانکاه را به نظاره نشسته‌ است.

روایت شکست پروژه اغتشاشات اخیر در نمایشگاه «روایت میدان»

مسئول نمايشگاه ضمن قدردانی از همکاری مردم با وزارت اطلاعات در اغتشاشات اخیر گفت: در غرفه تعامل، راه‌های ارتباط با این وزارتخانه بیان‌ شده است، مردم می‌توانند با سامانه ۱۱۳ تماس بگیرند و اطلاعات خود را در اختیار وزارتخانه قرار دهند. 
 
وزارت اطلاعات مردم‌پایه است و این شعار این وزارتخانه است. چه بسیار بمب‌هایی که با تماس مردم و ارائه اطلاعات کشف شد. به عنوان مثال در حادثه تروریستی شاهچراغ مردم همکاری خیلی خوبی داشتند و فیلم‌ها و عکسهای بسیاری را ارسال کردند که در شناسایی عوامل این حادثه که قلب‌های بسیاری را عزادار کرد تأثیر گذار بود.

به گفته مسئول نمایشگاه تبیینی روایت میدان، مردم می‌دانند وزارت اطلاعات برای آنها و امنیت آنهاست. بازخورد بازدیدکننکان از نمايشگاه حاکی از اعتماد روزافزون مردم به این وزارتخانه است و ما را در ادامه کار مصمم‌تر می‌کند.

روایت شکست پروژه اغتشاشات اخیر در نمایشگاه «روایت میدان»

نمایشگاه تبیینی روایت میدان که در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برپا شده است در نوبت صبح از ساعت ۹ تا ۱۲ و در نوبت عصر از ساعت ۱۴ تا ۱۷ پذیرای بازدیدکنندگان است.

مسئول برگزاری این نمایشگاه گفت: با توجه به استقبال بازدیدکنندگان تلاش خواهیم کرد در سال آینده با رویکرد تکمیلی این نمایشگاه را برگزار کنیم.

انتهای پیام‌/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *