رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رکورد فوق‌العاده استقلال؛ ویرانگر در خارج از آزادی

9:45 - 23 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۳۴۸۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
رکورد فوق‌العاده استقلال؛ ویرانگر در خارج از آزادی
آبی‌پوشان پایتخت بازهم در یک بازی بیرون از خانه به پیروزی رسیدند تا رکورد خود در خارج از ورزشگاه آزادی را ارتفا دهند.

خبرگزاری میزان - شاگردان ریکاردو ساپینتو در حالی در هفته بیست‎وسوم در یک بازی بیرون از خانه توانستند مقابل فولادخوزستان جشن پیروزی بگیرند که استقلال در ورزشگاه مملو از تماشاگر شهدای فولاد اهواز به بردی ارزشمند برابر حریف سخت کوش خود دست پیدا کرد و برای هشتمین بازی با حداکثر امتیاز از میدان مسابقه خارج شد تا در کورس مدعیان از حریف سنتی خود عبور کرده و فاصله خود با سپاهان صدرنشین را به ۳ امتیاز کاهش دهد.

آبی‌پوشان پایتخت روز یکشنبه در قامت تیم میهمان توانستند برنده از زمین مسابقه خارج شوند؛ بردی که به کمک شاگردان ساپینتو آمد تا آن‌ها بالاتر از تمام مدعیان قهرمانی لیگ بیست‌ودوم به عنوان بهترین تیم میهمان به صدر جدول بازی‌های بیرون از خانه صعود کنند و بتوانند یکه‌تاز این جدول شوند و قدرت‌نمایی کنند.

استقلال دوازدهمین بازی بیرون از خانه خود را مقابل فولاد به انجام رساند که توانست به هشتمین برد دست پیدا کند. آبی‌ها باوجود شکست برابر تراکتور و سپاهان و توقف در قائمشهر مقابل نساجی در هفته بیست‌ویکم همچنان صاحب عنوان بهترین تیم میهمان لیگ هستند و با کسب ۲۶ امتیاز در ۱۲ مسابقه، بالاتر از سپاهان، گل‌گهر و البته پرسپولیس در جدول بازی‌های بیرون از خانه ایستاده‌اند.

 

رکورد فوق‌العاده استقلال؛ ویرانگر در خارج از آزادی

 

استقلال در طول این ۱۲ بازی خارج از خانه، ۲ بار در تهران برابر رقبایش به میدان رفته و در ورزشگاه پاس قوامین مقابل پیکان و هوادار صف‌آرایی کرده که شاگردان ساپینتو در هر ۲ مسابقه توانسته‌اند در قامت تیم برنده از میدان مسابقه خارج شوند و رکورد خود در بازی‌های بیرون از خانه را بهبود بخشند.

آبی‌ها برای رسیدن به قهرمانی، تا پایان فصل ۳ بازی سرنوشت‌ساز دیگر بیرون از خانه دارند که مهم‌ترین تقابل شاگردان ساپینتو مقابل پرسپولیس خواهد بود که آن‌ها باید در قامت تیم میهمان در دربی وارد زمین مسابقه شوند و باتوجه به قانون اعمال بازی رودررو، پیروزی در دربی پایتخت برای استقلالی‌ها می‌تواند در مسیر رسیدن به قهرمانی لیگ بیست‌ودوم بسیار حائز اهمیت باشد.

شاگردان ساپینتو برای کسب عنوان بهترین تیم میهمان در پایان فصل نیاز دارند تا به جز دیدار دربی، در دوئل با آلومینیوم اراک و مس رفسنجان نیز که همگی جزو تیم‌های سرسخت در خانه هستند و به آسانی به رقبای‌شان امتیاز نمی‌دهند با دست پر خارج شوند. به نظر می‌رسد که استقلالی‌ها، هم برای حفظ موقعیت خود در کورس قهرمانی و هم صدرنشین ماندن در جدول بازی‌های بیرون از خانه، مسیر بسیار سختی را در مقابل خود می‌بینند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *