دادستان همدان:نظارت مستمر بر بازار انجام می‌شود

10:21 - 23 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۳۴۸۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دادستان همدان:نظارت مستمر بر بازار انجام می‌شود
دادستان همدان گفت: کالا‌های اساسی مورد نیاز بازار شب عید تا این لحظه به میزان کافی در استان ذخیره سازی شده و خوشبختانه مشکلی در زمینه تأمین این کالا‌ها وجود ندارد.

خبرگزاری میزان - حسن خانجانی موقر در آستانه سال جدید در بازدیدی ۹ ساعته از مراکز نگهداری کالا‌های اساسی از جمله؛ انبار برنج و شکر نهاوند و نیز کشتارگاه مرغ ملایر، بر نظارت عملی برای کوتاه کردن دست دلالان در بازار شب عید تاکید کرد.

وی در شهرستان نهاوند در جمع مسئولان متولی، گفت: خوشبختانه با تدابیر اندیشیده شده درباره تأمین برنج و شکر برای بازار شب عید و ماه مبارک رمضان در سطح استان مشکلی وجود ندارد و در انبار‌های استان، این دو کالا به میزان قابل قبولی ذخیره سازی شده است.

دادستان همدان همچنین در حاشیه بازدید از یکی از کشتارگاه‌های مرغ ملایر عنوان کرد: هرچند جوجه ریزی در ماه‌های اخیر نسبت به مدت مشابه سال گذشته به دوپنجم کاهش یافته، اما به نظر با عرضه مرغ منجمد در بازار تا حد قابل قبولی وضعیت توزیع این کالا کنترل شده و تا این لحظه مطابق با مشاهدات عینی، گزارشی حاکی از کمبود مرغ اعلام نشده است.

خانجانی موقر تصریح کرد: در حال حاضر نظارت‌ها به صورت مستمر انجام می‌شود و امیدواریم با افزایش بازرسی ها، دست سودجویان از ایجاد اخلال در عرضه کالا‌ها و مایحتاج اساسی مردم در ایام نوروز کوتاه شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *