ساختمان پزشکی قانونی شهرستان گناوه با زیربنای ۱۵۰ مترمربع افتتاح شد

22:56 - 22 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۳۴۳۰
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
ساختمان پزشکی قانونی شهرستان گناوه با زیربنای ۱۵۰ مترمربع افتتاح شد
رئیس کل دادگستری استان بوشهر از افتتاح ساختمان پزشکی قانونی شهرستان گناوه با اعتبار ۴۶ میلیارد ریال و زیربنای ۱۵۰ مترمربع خبر داد.

خبرگزاری میزان _ رئیس کل دادگستری استان بوشهر در آئین بهره برداری از ساختمان جدید پزشکی قانونی شهرستان گناوه اظهار کرد: همزمان با ماه مبارک شعبان ساختمان پزشکی قانونی گناوه که یکی از نیاز‌های مهم این شهرستان و شمال استان بود افتتاح می‌شود.

مهدی مهرانگیز از تلاش‌های انجام شده به منظور تکمیل این ساختمان و حمایت‌های مسئولان شهرستان تقدیر کرد و افزود: وجود پزشکی قانونی برای شهرستان گناوه فرصتی برای کاهش مشکلات مردم است و امروز این ساختمان به بهره برداری رسید.

وی گفت: مشکلاتی نیز در این زمینه در شهرستان وجود دارد که باید برخی در استان و برخی در سطح کشور و تهران پیگیری شود.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر عنوان کرد: سالن تشریح پزشکی قانونی در شمال استان وجود ندارد و در پرونده‌های منجر به فوت یا تصادفات، جنازه‌ها باید به مرکز استان منتقل شود که این وضعیت مناسب نیست و انتظار می‌رود که مدیرکل پزشکی قانونی استان بوشهر این مهم را برای سال آینده در دستور کار قرار دهند تا مردم به زحمت انتقال اجساد به مرکز استان نیافتند.

وی یادآوری کرد: با توجه به اینکه شهرستان گناوه در ایام تعطیلات نوروز پذیرای تعداد زیادی گردشگر و مسافر است، برای رفع مشکلات احتمالی قضائی به صورت ۲۴ ساعته کشیک قاضی در شهرستان وجود دارد 

مهرانگیر با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان و ایام تعطیلات نوروزی گفت: مسئولان شهرستان برنامه‌های فرهنگی مناسب برای این ایام تدارک ببینند و حرمت این ماه مبارک نگه داشته شود و پیرامون آن‌ها اطلاع رسانی نیز صورت گیرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *