زارع: برد حق صنعت نفت بود/ دنبال اتلاف وقت نبودیم

18:45 - 22 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۳۴۲۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
زارع: برد حق صنعت نفت بود/ دنبال اتلاف وقت نبودیم
سرمربی تیم ملوان بندرانزلی گفت: از قبل می‌دانستیم صنعت نفت چیزی برای از دست دادن ندارد و انتحاری بازی می‌کند.

خبرگزاری میزان - مازیار زارع، سرمربی تیم ملوان بندرانزلی در نشست خبری پایان بازی هفته بیست و سوم لیگ برتر مقابل صنعت نفت آبادان، صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*بازی بسیار سختی بود. کیفیت فوتبال صنعت نفت از نظر من فوق‌العاده بود. می‌دانستیم چنین شرایطی پیش می‌آید، زیرا فیلم بازی‌های حریف را دیده بودیم و می‌دانستیم تیم خوبی است که پرفشار بازی می‌کند.

*از قبل می‌دانستیم صنعت نفت چیزی برای از دست دادن ندارد و به همین دلیل با انتحاری کار کردن، فشار می‌آورد. نیمه دوم خیلی به ما فشار آرودند و موقعیت‌های خیلی خوبی داشتند. می‌توانستند به گل هم برسند، اما در نهایت امتیاز مهمی از آبادان گرفتیم. به هر ۲ تیم خسته نباشید گفته و امیدوارم تیم صنعت نفت عزیز از این وضعیت در ادامه بازی‌ها خارج شود.

*از صمیم قلب می‌گویم آبادان و صنعت نفت را دوست دارم. کل ایران ملوان و نفت آبادان را دوست دارند. امیدوارم صنعت نفت از این وضعیت خارج شود و صمیمانه آرزو می‌کنم در لیگ بماند تا روز‌های خوبی را سپری کند.

*به بازی ما اعتراض داشتند یا نظرشان این بود که وقت تلف کردیم؟ در مرام من و تیم من نیست که چنین کار‌هایی بکنیم، اما طبیعی بود در نیمه دوم ملوان با عقب نشستن دفاع کند، زیرا فشار زیادی روی ما بود. صنعت نفت با تمام قوا حمله می‌کرد، زیرا چیزی نداشت که از دست بدهد. اما اصلا دنبال وقت تلف کردن و بازی را از جریان انداختن نبودیم. تا دقیقه ۹۰ صنعت نفت فوتبال بازی کرد.

*ما هم سال‌ها در این شرایط بودیم و در این رتبه جدول قرار گرفته‌ایم. ملوان هم آن زمان به این شکل بازی کرده و فشار زیادی می‌آورد. تک امتیاز باارزشی گرفتیم، اما فوتبال خوبی از سمت ما نبود. این موضوع هم طبیعی است و برخی مواقع پیش می‌آید تیم مقابل چنین شرایطی دارد و با تمام قوا حمله می‌کند. اطمینان دارم اگر صنعت نفت از ابتدای فصل تاکنون به این شکل فوتبال بازی می‌کرد یا در ادامه به این شکل بازی کند، موفق می‌شد یا در ادامه موفق می‌شود.

*شاید برد حق صنعت نفت بود، اما بچه‌های ما هم تلاش کردند تا این برد به حریف نرسد و بازی با مساوی تمام شود.

*این موضوع آرزوی قلبی من ماندن صنعت نفت در لیگ است. نباید ناامید شوند و مسئولان هم باید از نفت حمایت کنند. ما انزلی‌چی‌ها از صمیم قلب صنعت نفت را دوست داریم و اطمینان دارم آبادانی‌ها نیز چنین حسی به ملوان دارند. هیچ چیز در فوتبال نشدنی نیست. امیدوارم نفت بماند. باید تمام تلاش خود را بکنند و امیدوارم اتفاقات خوبی بیفتد. امیدوارم ما هم جایگاه خوبی به دست آوریم و در نهایت هر ۲ تیم خوب شهرستانی در لیگ برتر سهمیه خود را حفظ کنند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *