طباطبایی قاطعانه رییس فدراسیون کاراته ماند

15:57 - 22 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۳۳۸۹
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
طباطبایی قاطعانه رییس فدراسیون کاراته ماند
سید حسن طباطبایی برای چهار سال دیگر رییس فدراسیون کاراته باقی ماند.

مجمع انتخاباتی فدراسیون کاراته از ساعت ۱۵ امروز (دوشنبه - ۲۲ اسفندماه) با حضور سیدمحمد پولادگر معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، مهین فرهادی‌زاد نایب رئیس بانوان کمیته ملی المپیک، آرش فرهادیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها و اعضای مجمع در تالار همایش‌های کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد. 

۱۰ نفر برای حضور در انتخابات ثبت نام کرده بودند که در نهایت سیدحسن طباطبایی و هومان عسگری تایید صلاحیت شدند، اما عسگری در مجمع حاضر نشد.

در پایان سید حسن طباطبایی با کسب ۴۳ رای به عنوان رییس فدراسیون انتخاب شد. یک رای هم باطله بود.

سیدحسن طباطبایی در خصوص برنامه‌های خود اطهار داشت: در ۲۰ سال گذشته هیچ کدام از روئسای فدراسیون کاراته نتوانسته بودند دوران مدیریت خود را به پایان برسانند، اما این بار این اتفاق افتاد و کارنامه‌ای برای ارائه وجود دارد. به نوبه خودم از همه کسانی که در ۴ سال گذشته برای اعتلای کاراته تلاش کردند تشکر می‌کنم. کسب اولین مدال المپیک در توکیو توسط سجاد گنج‌زاده و کادرفنی، کسب قهرمانی تیم ملی بانوان، کسب نخستین مدال در المپیک ساحلی توسط فاطمه صادقی و عملکرد تیم ملی بزرگسالان در رویداد‌های مختلف از موفقیت‌های ما در ۴ سال گذشته است. 

وی تصریح کرد: تا قبل از المپیک اغلب ورزشکازان پسر و دختر ما در رنکینک بالا بودند، اما بعد از المپیک اتفاقاتی افتاد که نتوانستیم به هیچ رویداد بین‌اللملی اعزام شویم و این موضوع باعث سقوط رنکینک ورزشکاران ما شد. خدا را شکر این اتفاق مدیریت شد تا دوباره در میادین مختلف شرکت کنیم. اگر در ازبکستان و قونیه نتایج مورد دلخواه کاراته نبود، دلالیل مختلفی از جمله عدم اعزام به رویداد‌های مختلف داشت، اما با حمایت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک این موضوعات نیز برطرف شد. 

طباطبایی خاطرنشان کرد: حدود ۲۵۰ هزار نفر در سامانه فدراسیون کاراته حضور دارند و این یکی از دستاورد‌ها در جهات شفاف‌سازی است. راه شفافیت و درست بودن کار ما جدی گرفتن سامانه است و از هیئت‌ها می‌خواهم سامانه کاراته را جدی بگیرند. اگر مجمع اعتماد کند و برای بار دوم در خدمت جامعه کاراته باشم، همه را به گفتگو و صحبت کردن دعوت می‌کنم. یکی از معضلات کاراته ما عدم ارتباط درست بین بخشی از منتقدان و فدراسیون است و در فدراسیون را باز می‌گذارم تا پذیرای هر کسی که انتقادی از عملکرد چهار سال گذشته دارد، باشیم. راه آقایی کاراته استفاده از همه ظرفیت‌ها است و باید تلاش داشته باشیم به هم افزایی برسیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *