اکران آنلاین «فیلم‌نت» راه‌اندازی شد/ عرضه فیلم «بانک‌زده‌ها»

12:30 - 22 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۳۳۲۳
اکران آنلاین «فیلم‌نت» راه‌اندازی شد/ عرضه فیلم «بانک‌زده‌ها»
پلتفرم فیلم‌نت در آخرین جمعه سال ۱۴۰۱ اکران آنلاین خود را راه‌اندازی می‌کند.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی فیلم‌نت، به دنبال راه‌اندازی اکران آنلاین در پلتفرم فیلم‌نت، فیلم سینمایی «بانک‌زده‌ها» به کارگردانی جواد اردکانی و علی بکائیان از جمعه ۲۶ اسفندماه در این پلتفرم اکران آنلاین می‌شود و در گام‌های بعد، دیگر فیلم‌های روز سینمای ایران عرضه می‌شود.

این فیلم کمدی که به مسائل روز جامعه می‌پردازد با فیلمنامه‌ای از جواد اردکانی و زهرا اردکانی ساخته شده است. در «بانک‌زده‌ها» بازیگرانی، چون نسرین مقانلو، قاسم زارع، میرطاهر مظلومی، علی انصاریان، بیژن بنفشه‌خواه، الناز عبدی، مسعود محمودی و سحر قریشی نقش‌آفرینی کرده‌اند. «بانک‌زده‌ها» یکی از آخرین فیلم‌های زنده‌یاد علی انصاریان بازیگر و بازیکن سابق فوتبال بود.

تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده علی روئین‌تن است که سابقه ساخت آثاری، چون «دل‌شکسته» و «زمهریر» را به‌عنوان کارگردان در کارنامه دارد.

در خلاصه داستان «بانک‌زده‌ها» چنین آمده است: «زدم، زدی، زد؛ زدیم، زدید، خورد...، اما برای ما مشخص نیست کسانی بانک زده‌اند یا بانک آن‌ها را زده است. چه بزن بزنی‌ست و چه بزن بزنی باید باشد در بانک‌زده‌ها و ما خودمان هم حیرانیم. به همه گفتیم زدیم شمام بگید زدن. تو بزن تا من برقصم با رنگ گروه بی‌تی‌اس.»

فیلم «بانک‌زده‌ها» از ۲ شهریور ۱۴۰۱ به نمایش عمومی در آمد و اکرانی جنجالی داشت. یکی از جنجال‌های ایجادشده پیرامون فیلم، واکنش طرفداران گروه محبوب کره‌ای بی‌تی‌اس نسبت به سوژه داستانی این فیلم بود.

 انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *