رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی
هفته بیست‌و‌سوم لیگ برتر|

پایان خوش استقلال در سال ۱۴۰۱؛ بالاتر از پرسپولیس در حوالی صدر + فیلم

21:01 - 21 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۳۲۱۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پایان خوش استقلال در سال ۱۴۰۱؛ بالاتر از پرسپولیس در حوالی صدر + فیلم
دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و فولاد خوزستان در هفته بیست‌و‌سوم لیگ برتر با پیروزی ۲ بر صفر شاگردان ریکاردو ساپینتو به پایان رسید.

خبرگزاری میزان - تیم‌های فوتبال استقلال و فولاد خوزستان در‌حالی از ساعت ۱۹ در ورزشگاه شهدای فولاد در هفته بیست‌و‌سوم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی ۲ بر صفر شاگردان ریکاردو ساپینتو به پایان رسید.

گل‌ها: کوین یامگا (۵۲) و مهدی قایدی (۷۷)

استقلال با کسب این ۳ امتیاز مهم خارج از خانه، ۴۶ امتیازی شد تا سال را با  خاطره‌ای خوش‌ در رده دوم بالاتر از پرسپولیس و به عنوان نزدیک‌ترین تعقیب کننده سپاهان صدرنشین (۴۹ امتیاز) به پایان برساند.

فولاد هم با قبول این شکست خانگی اولین باخت با هدایت علیرضا منصوریان را تجربه کرد تا در امتیاز ۲۸ و رده هشتم جدول باقی بماند.

گل اول استقلال توسط یامگا در دقیقه ۵۲

گل دوم استقلال توسط قایدی در دقیقه‌ ۷۷

ترکیب استقلال:

سیدحسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، جعفر سلمانی (۸۲- صالح حردانی)، کوین یامگا، روزبه چشمی، سعید مهری (۷۳- امید حامدی فر)، آرش رضاوند (۸۲- زبیر نیک نفس)، مهدی قایدی (۸۲- رضا میرزایی)، محمد محبی و ارسلان مطهری (۷۳- پیمان بابایی)

ترکیب فولاد خوزستان:

کریستوفر کنت، ایوب والی، عارف آقاسی، مهدی شیری، سعید آقایی، حمید بوحمدان (۶۸- آلگریا مورنو)، سینا مریدی (۶۸-محمد آبشک)، علیرضا کوشکی، روبرتو تورس، اشکان دژاگه و سعید واسعی.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *