در ویژه برنامه نیمه شعبان مسجد مقدس جمکران از دو نویسنده آثار مهدوی تجلیل شد

9:20 - 21 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۳۰۳۰
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
در ویژه برنامه نیمه شعبان مسجد مقدس جمکران از دو نویسنده آثار مهدوی تجلیل شد
همزمان با میلاد منجی عالم بشریت، از نویسنده و پژوهشگر مهدی یاور ۱۴۰۱، در مراسم نیمه شعبان مسجد مقدس جمکران تجلیل شد.

خبرگزاری میزان - در شب میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت و همزمان با برگزاری مراسم جشن نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران با حضور میلیونی زائران این مکان نورانی، از نویسنده و پژوهشگر فعال در حوزه مهدویت تجلیل و قدردانی شد.

به همین منظور به پاس عمری پژوهش، تالیف، تدریس و تبلیغ مهدوی تندیس پژوهشگر مهدی یاور به «آیت الله نجم الدین طبسی» اهدا گردید. ایشان که به دلیل کسالت در مراسم حضور نداشتند در پیامی تصویری ضمن تشکر از انتخاب ایشان به عنوان مهدی یاور پژوهشی سال، از حاضران طلب دعای خیر کردند. حجت الاسلام محسن طبسی فرزند آیت الله طبسی به نمایندگی از ایشان حاضر و تندیس، لوح یادبود را دریافت کردند.

همچنین به پاس تألیف و پژوهش آثار مهدوی در حوزه رمان و داستان تندیس نویسنده مهدی یاور به «خانم فاطمه دولتی» اهدا گردید.

«آیت الله نجم الدین طبسی» که عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و از اساتید برجسته مهدویت هستند در کارنامه خود تألیف بیش از ۴۰ اثر معارفی و مهدوی دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به آثاری چون: «رجعت از منظر شیعه»، «اصحاب امام زمان در عصر ظهور»، «نشانه‌هایی از دولت موعود» و... اشاره کرد.

همچنین «فاطمه دولتی» در سال‌های اخیر آثار شاخصی را در حوزه ادبیات داستانی و با موضوعات مهدوی منتشر کرده است. از جمله: «من بر می‌گردم»، «شب چهلم» و «سر بر دامن ماه»
گفتنی است در کنار اهدای تندیس مهدی یاور، نشان خادم افتخاری مسجد مقدس جمکران نیز از طرف تولیت محترم، حضرت حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان به این دو فعال حوزه مهدویت اهدا گردید.

مهدی یاور سال، تجلیل و قدردانی است که هرسال در شب نیمه شعبان و به همت مسجد جمکران و موسسه پژوهش و نشر این مسجد مقدس از برجسته‌ترین فعالان حوزه مهدویت انجام گیرد.
 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *