صدور دستور قضایی برای برگزاری مزایده ۲۸۴ وسیله نقلیه مربوط به پرونده‌های موادمخدر در استان هرمزگان

8:31 - 21 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۳۰۰۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
صدور دستور قضایی برای برگزاری مزایده ۲۸۴ وسیله نقلیه مربوط به پرونده‌های موادمخدر در استان هرمزگان
رئیس کل دادگستری هرمزگان از صدور دستور ویژه قضایی برای برگزاری مزایده فروش ۲ فروند لنج، ۱۷۷ دستگاه خودرو، ۲ فروند قایق و ۱۰۳ دستگاه موتورسیکلت توقیفی در پرونده‌های موادمخدر این استان خبر داد.


مجتبی قهرمانی در گفت‌وگو با میزان اعلام کرد: با توجه به دستور رئیس قوه قضاییه برای تسریع در تعیین تکلیف اموال توقیفی در پرونده‌های مواد مخدر و نامه دادستان کل کشور در این خصوص و به منظور جلوگیری از تضییع اموال و تخریب آن‌ها و در راستای اجرای مفاد ماده ۲۱۵ قانون مجازات اسلامی و شیوه نامه ابلاغی، مزایده شماره ۶۳ برای فروش بخش قابل توجهی از اموال توقیفی در پرونده‌های مواد مخدر استان هرمزگان برگزار خواهد شد.

وی در ادامه افزود: این مزایده توسط شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر تحت نظارت دادستانی عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان برگزار می‌شود و در نتیجه آن ۲ فروند لنج، ۱۷۷ دستگاه خودرو، ۲ فروند قایق و ۱۰۳ دستگاه موتورسیکلت فروخته خواهند شد.

قهرمانی تصریح کرد: متقاضیان پس از مشاهده متن فراخوان در  سامانه تدارکات دولت از روز دوشنبه ۲۲ اسفندماه تا چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ می‌توانند از اقلام موضوع مزایده بازدید کنند و تا ۲۶ اسفندماه نیز مهلت دارند در این مزایده ثبت نام کنند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین  با اشاره به آمار ارائه شده از سوی مرکز مبنی بر رتبه نخست استان هرمزگان در ضربه زدن به بنیان‌های اقتصادی قاچاقچیان و مصادره اموال حاصل از پولشویی و تجارت مواد مخدر، تأکید کرد: با توسل به اقدامات پیشگیرانه و برخورد قاطع و بدون اغماض برای خشکاندن ریشه‌های قاچاق مواد مخدر از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد و در راستای عمل به وظایف قانونی عرصه را بر سوداگران مرگ تنگ خواهیم کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *