رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مورایس: زمانی شادم که قهرمان لیگ شویم/ مقابل پرسپولیس داور علیه ما سوت زد

19:10 - 20 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۲۹۷۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مورایس: زمانی شادم که قهرمان لیگ شویم/ مقابل پرسپولیس داور علیه ما سوت زد
سرمربی تیم سپاهان اصفهان گفت: بازی زیبایی بود که ۲ گل به پرسپولیس زدیم.

خبرگزاری میزان - ژوزه مورایس، سرمربی تیم سپاهان اصفهان در نشست خبری پایان بازی تیمش مقابل پرسپولیس در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*باید بگویم بازی زیبایی بود که ۲ گل زدیم، اما یکی از این ۲ گل قبول شد و مقابل پرسپولیس قرار گرفتیم که تیم خوبی است، بازیکنان، کادرفنی و سازماندهی خوبی دارد.  

*خیلی خوشحالم بابت حضور هواداران که از ابتدا تا انتها ما را حمایت کردند. من متوجه شدم برخی بازیکنان می‌خواستند من را به سمت هواداران دعوت کنند تا من با هواداران این برد را جشن بگیرم، اما من چیزی برای جشن گرفتن در این مسابقه نداشتم، چون این مسابقه هم یک بازی معمولی مثل سایر بازی‌ها بود. در خانه حریف بودم و خواستم به حریف احترام بگذارم. ما به روند خودمان ادامه می‌دهیم. این بازی هم مثل سایر مسابقات بود، زمانی من این شادی را با هواداران سهیم می‌شوم که قهرمان لیگ شویم.

*فکر نمی‌کنیم بشود از الان درباره قهرمان لیگ نظر داد.هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و ۲۱ امتیاز دیگر باقی مانده و باید با همین روال کارمان را بدهیم و امروز هواداران ما با این برد خوشحال بودند و لیاقتش را هم داشتند، ولی قهرمانی زمانی به وجود می‌آید که با برد مقابل حریفان پیش رو رقم بخورد. این برد مقابل حریف مستقیم ما بود و کیفیت لازم را هم داشت برای قهرمانی حتی، ولی بازی‌های مهمی را هنوز پیش رو داریم.

*در مورد تعویض رضائیان و احمدزاده؟ کل تیم بازی خیلی خوبی انجام دادند و به عملکرد بازیکنان‌مان تبریک می‌گویم.

*در بازی قبل ۴ گل از پرسپولیس خوردید، اما امروز پیراهن دروازه‌بان شما حتی خاکی هم نشد و چه تفاوتی بین دو مسابقه بود؟ در آن بازی اتفاقاتی رخ داد که بازیکنان ما بازی خودشان را انجام ندادند. آن هم در دیداری که ۱۲۰ دقیقه طول کشید و نمی‌توانستیم بگوییم خوب بازی کردیم. مسئولیت آن باخت هم با من بود، ولی در ۹۰ دقیقه بازی ۲ بر ۲ مساوی بود و موقعیت پنالتی هم برایمان رخ داد که نمی‌توانست طبیعی باشد و دو گل در وقت‌های اضافه خوردیم. از این اتفاقات برای آینده یاد می‌گیریم و برای بهتر شدن فردا، زندگی می‌کنیم. امروز خوشحالیم. به موقعیت‌هایی که پیش می‌آید به چشم یادگیری و فراگیری نگاه می‌کنم، ولی امروز بازی متفاوتی ارائه کردیم.

*در مورد داور می‌توانم بگویم بازی سختی بود، چون برای هر سوتی که داور می‌زد روی نیمکت هر دو تیم و بازیکنان هر دو تیم بحث و گلایه‌ای را می‌دیدیم. در هر موقعیتی که داور می‌خواست سوت بزند بازیکنان به سمت داور رفتند و باعث عدم تمرکز داور شدند و، چون VAR هم نبود کار برای داور سخت شد. در جام حذفی هم گفتم داور علیه ما هم سوت زد، امروز هم داور علیه ما سوت زد مثل گلی که زدیم. موقعیت سختی بود، ولی توانستیم برنده شویم. گاهی ما و گاهی حریف به داور گلایه می‌کردیم همانطور که ما اشتباه می‌کنیم داوران هم ممکن است اشتباه کنند. باید به داوران کمک کنیم تا بهتر شوند، با  آنالیز داوری‌شان، شبیه سازی‌هایی که دارند و دخالت‌هایی که با سوت‌هایشان در جریان بازی می‌توانند داشته باشند.  به داور تبریک می‌گویم، بازی آسانی نبود. باید داوری در ایران بهتر و بهتر شود. اگر همین کاری که داوران انجام  می‌دهند بهترین کارشان باشد می‌پذیریم و به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *