ربیعی: از تراکتور پیشنهاد داشتم/ بی‌دلیل بهترین خط دفاع لیگ نیستیم

17:28 - 20 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۲۹۶۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
ربیعی: از تراکتور پیشنهاد داشتم/ بی‌دلیل بهترین خط دفاع لیگ نیستیم
سرمربی تیم مس رفسنجان گفت: حداقل در ۵ بازی با اشتباهات فاحش داوری متزلزل شده‌ایم.

خبرگزاری میزان - محمد ربیعی، سرمربی تیم مس رفسنجان در نشست خبری پایان بازی هفته بیست و سوم لیگ برتر مقابل تراکتور صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*بازی در مدار تاکتیکی جلو رفت و ۷۰ درصد برنامه‌های من به ثمر نشست. درست است که گل روی اشتباه فردی بازیکن حریف بود، اما پرس ما در تمام زمین بود و جواب داد. اگر دقت می‌کردیم در ضد حملات  می‌توانستیم به گل‌های دیگر هم برسیم. در این گونه بازی‌ها باید ضریب اشتباهات تیم حریف را افزایش داد که این اتفاق را رقم زدیم.

*تراکتور بازیکنان با کیفیتی دارد. بازیکنان ما هم خیلی خوب و درست بازی کرده و وقت کشی نکردند. هم می‌توانستیم در اواخر مسابقه گل بزنیم و هم گل بخوریم. دو گلزن برتر لیگ را آن‌ها در اختیار دارند و ما هم نشان دادیم که عنوان بهترین خط دفاعی لیگ را الکی در اختیار نداریم.

*نقطه قوت تراکتور را پیدا کرده بودیم و توپ را در یک سوم دفاعی نگه نداشتیم. حداقل در ۵ بازی با اشتباهات فاحش داوری متزلزل شده‌ایم و مس رفسنجان بیشترین ضرر را از اشتباهات داوری کرده است. شناخت دقیقی از بازی داشتم و می‌خواستیم خط دفاعی تراکتور را به ضریب خطا برسانیم و با قطع توپ به ضدحمله سریع برسیم. ما از هر سه اشتباه دفاعی این تیم استفاده کردیم.
از تراکتور پیشنهاد داشتم

*هر دوتیم از لحاظ کانتر پرسینگ قوی بودند و با توجه به اینکه بازیکنانمان کارت زرد گرفتند مقداری احتیاط کردیم.

*در پنجره نقل و انتقالات پیش فصل از تراکتور پیشنهاد داشتم.

*نیمکت مس رفسنجان جز آرامترین نیمکت‌ها است و اگر صدایی هم از نیمکت‌مان بیرون آمد، در بین صدای دلنشین تشویق پرشور‌ها به زمین نرسید.

*با این موضوع که تراکتور سه امتیاز را به ما تقدیم کرد، موافق نیستم زیرا بازی پایاپای و تاکتیکی بود و با شایستگی توانستیم پیروز میدان شویم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *